Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ajajaj, det var noe annet ja. Det ble litt mer riktige tider hvertfall. Å det var vel ikke annet å vente med den drivakselen. Gikk det bra når den røyk da?

Var det bra grep nå eller spant du enda?

 

Ja bedre tider det en på hønefoss;)

Men det spant litt nå også så skulle nok hatt mere dekk:)

 

 

ja så deg på lade ja. faen den gikk:D synd drivakseln knakk da. så ut som du spant i de fleste girene bortover. har en film på mobiln og.

 

Ja det spant litt ja... dårlig feste var det der også så kansje ikke så rart...

Prøv å få lakt ut filmen da:happyhappy:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo legge ut en film jeg da, var noe gæli m kamera, så lyden er helt... synd at drivakselen gikk da :/

rå bil!

 

http://s172.photobucket.com/albums/w13/tpower-bilda/?action=view&current=.085.flv

 

edit: skal du på frøya å kjøre??

 

 

 

This file no longer exists?????????????

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikkeno annet å gjøre nå enn å investere i skikkelige aksler nå: http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?products_id=541&osCsid=a2efbbe4f2817ea7169e02e66a655d33

 

Disse skal tåle mer fleks (opptil 2 runder!), og det skåner drivverket betraktlig! Brukes på nesten alle versting E30 turboene i Sverige.. I ditt tilfelle har du flaks, siden de skal være BOLT ON, der man på E30 må bygge om skikkelig... :D

 

maxobildelar051.jpg

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var morro å se denne i action, å ikke minst at det endelig er noen andre en yankeene som tørr stille! Når det er sagt så lå motstanderne dine litt opp i badboys bare å lunka bortover :) hehe!

Synes festet var shit, men kom lengre ned i tid med 300 hk mindre :D

 

 

Kjøre på brummundalen ?

Har foresten foto og video fra drivaksel knekken din!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikkeno annet å gjøre nå enn å investere i skikkelige aksler nå: http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?products_id=541&osCsid=a2efbbe4f2817ea7169e02e66a655d33

 

Disse skal tåle mer fleks (opptil 2 runder!), og det skåner drivverket betraktlig! Brukes på nesten alle versting E30 turboene i Sverige.. I ditt tilfelle har du flaks, siden de skal være BOLT ON, der man på E30 må bygge om skikkelig... :D

 

maxobildelar051.jpg

 

Enig med Oddis her, sviktstålakslingene ryker ikke med det første :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var morro å se denne i action, å ikke minst at det endelig er noen andre en yankeene som tørr stille! Når det er sagt så lå motstanderne dine litt opp i badboys bare å lunka bortover :) hehe!

Synes festet var shit, men kom lengre ned i tid med 300 hk mindre :D

 

 

Kjøre på brummundalen ?

Har foresten foto og video fra drivaksel knekken din!

 

HeHe... joda var gøy dette.. syns den gamle tyskerbrakka fungerte over all forventning jeg.. litt dårlig feste men det vart jo bedre tider da jeg slutta å skru OPP TRYKKET og skrudde NED i stedet da..:thumb

 

Film? Bare å få hivd den ut på nettet da:)

 

når er brummundalen da? mener å huske det krasja med ett eller annet:wonder:

 

 

Ja, ikkeno annet å gjøre nå enn å investere i skikkelige aksler nå: http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?products_id=541&osCsid=a2efbbe4f2817ea7169e02e66a655d33

 

Disse skal tåle mer fleks (opptil 2 runder!), og det skåner drivverket betraktlig! Brukes på nesten alle versting E30 turboene i Sverige.. I ditt tilfelle har du flaks, siden de skal være BOLT ON, der man på E30 må bygge om skikkelig... :D

 

maxobildelar051.jpg

 

 

Har allerede bestilt Herda sviktstål aksler på mål i 30mm med 11mm gjenomgående hull i... disse skal vist vere enda sterkere en di kompakt akselene svenskene selger.. Så da er det nok noe annet som gjir opp neste gang:deng ... hehe

husk att e34`n min er nokså tung med alt det utstyret,skinnintriøret og ikke noe er gjort får å lette på en kilo...(jekk,støymatter,bagasjeromsmatter,stereo anlegg,CD skifter) tipper på runt 1800kg med meg i... kansje en 20-50 kilo tyngre også siden jeg er tjukk å tung!

Det blir en vesentlig forskell fra en "lett i rompa uten feste" e30;)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Hva er de laget av? siden det er såpass med fleks..

 

Har ikke peiling, kunne tenkt meg på funnet det ut selv :)

 

Har sett hvor mye de tåler på bilene til svenskene på ppf forumet, og jeg er ganske imponert...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår