Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet

E-30 big

Anbefalte innlegg

Hvis bilen nå går som den skal, hvordan vil du sammenlikne singelturbo utgaven mot twinturbo`n ? Eller er det for tidlig ?

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis bilen nå går som den skal, hvordan vil du sammenlikne singelturbo utgaven mot twinturbo`n ? Eller er det for tidlig ?

Går som den skal men sliter litt med att tenninga forskyver seg etter turtallet.. derfor er tenninga lakt SUPER safe med lite trykk..

Er ett eller annet med M & W CDI boksen å Autronicen tror jeg som er muffens..

Kommer nok litt seinere nå med det store eksos huset men du å du å den KOMMER... he he..

Paserte effekta på gamle motoren under 1kilo uten å vri verken tenning eller bensin så dette ser låvende ut... :volvsmile

Der gamle motoren hadde turtalls sperra står kurva brattere en holmenkollen på denne ;)

Ska sjå om jeg får lakt ut noen bilder av litt stasj... video formatet på den nye tlf`n min takler ikke dataen så det tror jeg ikke jeg får til..

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det begynner å bli fine tall ut av den motoren der..

Må få lagt opp film av (u)dyret..

Skal prøve det... får ikke lakt inn direkte fra tlf`n min så får prøve å få litt hjelp...

Har litt å strebe etter skal jeg få den så strøken i gangen som den gamle Twin Turbo motoren men ;)

Her er en film snutt med en krone på toppdekselet :worshipbm:

th_49ce3716.jpg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått noen endelig bremsetall ? brutalt og meget flott :D

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider