Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet

E-30 big

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På tide og bli kjønnsmoden først stephan ;)

Kunne jeg spurt hvor du eventuelt fikk tak i den bak potta som sitter på bimmer. Har vel lett etter en slik i 2,5 år til Omegan nå ......

Send gjerne PM.

Den dobble potta med 2 x 2.5" inn og 2 x 3" ut ? den har jeg lagd sjøl..

Eller var det den 4" potta du mente?

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder.. har ikke fått bremsa på full musikk enda men tror neppe det blir mere bremsing på denne motoren,venter til jeg får i den andre med skikkelig innmat og topper/kammer... da burde det vel fungere ;)

DSC00027.jpg

DSC01067.jpg

DSC01068.jpg

DSC01069.jpg

Ja var det jeg syns at dette ikke var 100 Prosent ferdig motor. Blir råere med ny innmat osv tenker jeg. Men du har jo hatt no råe biler, så kan jo tippe ett tall ? eller? :;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er vell ikke orginal den innmaten i den dær nå?

Joda det er org. M70 i skrivende stund ;)

Uten tvil norges råeste motorrom. Gratulerer.

Det var da volsomt til skryt da :)

Artig at noen liker det som blir klabba sammen, har nå ikke akuratt lakt sjela i dette får å få det strøkent da, bare funksjonabelt ;)

Men takk.. gøy med skryt

:worshipbm:

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er org. M70 i skrivende stund ;)

:worshipbm:

Da bude det vell være mulig å kjøre stabilt med 4-500 hester på orginal innmat? hadde ikke du rundt 800 på den nå? før den slapp på dynoen?

Klart, alt holder iforhold til bruk, men den dær har vell fått endel juling? eller er den fløyelsbehandlet.. :)

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt på vangebo på kløfta... er vel di eneste som hadde:(

synd får der burde det ikke HANDLES en ting!

Er enig den der ,mangler litt på service og masse på priser....

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt på vangebo på kløfta... er vel di eneste som hadde:(

synd får der burde det ikke HANDLES en ting!

her har du en butikk i sverige som selger disse til veldig hyggelige priser ;)

http://www.klracing.se/?subpage=vara&vara=966

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du en butikk i sverige som selger disse til veldig hyggelige priser ;)

http://www.klracing.se/?subpage=vara&vara=966

Dette er jo 3" inn..... neppe popp når eksosen er 5" til under bilen å 4" inn i potten... da blir det propp inn i en 3" puffer tror jeg...

Er ikke får å se cool ut att jeg har 4" ut..... heller får att det skal virke... men finner du ut en potte som har 5" inn å 1" ut som virker kjøper nok jeg den vedig fort:worshipbm:

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo 3" inn..... neppe popp når eksosen er 5" til under bilen å 4" inn i potten... da blir det propp inn i en 3" puffer tror jeg...

Er ikke får å se cool ut att jeg har 4" ut..... heller får att det skal virke... men finner du ut en potte som har 5" inn å 1" ut som virker kjøper nok jeg den vedig fort:worshipbm:

MY BAD! hehe... blir en smule trangt der ja, får ta to stk med 3" inn og 3" ut :P ;)

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider