Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet

E-30 big

Anbefalte innlegg

Rått prosjekt!!! Det sykeste jeg har lest noen gang. Har akkurat lest igjennom alle 85 sidene, brukt sikkert 5 timer på det. Bra gjennomført!!

Så forresten du skrev noe om å slette tråden, ikke gjør det. Gamle tråder er en fin inspirasjonskilde for andre og bør få bli liggende på forumet som dokumentasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Har lest igjennom hele tråden din å bare bøyer meg i støvet!:pray

Helt rått!! Men de tilbakeslags ventilene du har i reservehjuls brønnen.. er det vanlige 1/2"EUROPA tilbakeslagsventiler?? I så fall, holder de tett enda? trudde ikke de tålte bensin!?

Det er vanlige 1/2 Europa ventiler ja.. funcker fint det :)

Hva skjer her for tiden da?

Jo Her sker en Hel masse.. har desverre ikke allverdens tid til oppdateringer å bilder her inne siden jeg sliter med å få tid til alt :zzzz:

Har bestilt bremsing på motoren i nermeste framtid å må få ferdig denne fort som f...

Rått prosjekt!!! Det sykeste jeg har lest noen gang. Har akkurat lest igjennom alle 85 sidene, brukt sikkert 5 timer på det. Bra gjennomført!!

Så forresten du skrev noe om å slette tråden, ikke gjør det. Gamle tråder er en fin inspirasjonskilde for andre og bør få bli liggende på forumet som dokumentasjon. :)

Hyggelig at folk setter pris på jobben som blir gjort :crazysant:

Takk får det :diespam:

Skal komme med oppdatering om HK å NM når papira finnes..

Mulig det blir en filmsnutt fra bremsinga også :Devil:

.....

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

:popcorn

Ja da har V12`n nok en gang vert i benken igjen... denne gangen i motor benken til VS MOTOR å bremsa bare motor.

Talla ble 1095HK å 1489NM :ass:

Så Nå er det full gass med montering får å rekke gatebil.

Skal legge ut litt bilder å film bare jeg får tid vis noen vil se ;)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn

Ja da har V12`n nok en gang vert i benken igjen... denne gangen i motor benken til VS MOTOR å bremsa bare motor.

Talla ble 1095HK å 1489NM :ass:

Så Nå er det full gass med montering får å rekke gatebil.

Skal legge ut litt bilder å film bare jeg får tid vis noen vil se ;)

Hehe, helt rått!

Gratulerer med gromme tall!!:)

-Tarjei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...