Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet

E-30 big

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er beste tid du har kjørt på enten 201m eller 402m til nå?

Har ikke fått noen spess bra tid egentlig. kjørte 11.454 sec på gardermoen med en kasse som ikke ville i 3 gear :(

har ny kasse nå så det burde vel kunne gå å kjøre fortere en det,er jo planen å kjøre med powerglide med tiden men den er ikke montert enda :partyon:

Hva er den 1700kg tunge dritten god for på 402m tro ?

Må jo være det RÅESTE prosjektet her på forumet :D

Du kan det du driver med! :race

Takk for det :race Er jo en del andre både konstruktive å flotte bygg inne her også da

viss du kommer nærme bartebyen i sommer, så må du holde øya opp for en 136hk w123 ;)

Post opp på de stevnene du skal på da:)

Skal gjøre det når den tid kommer

Over gjennomsnittet vinterbil vil jeg påstå ! Hvordan har du klart å trampe denne gjennom norges lover og ut på veien ?

Den er godkjent men ikke med dette turbo oppsettet som den ble bremsa med nå sist.. må nok fortsatt ha den motoren den er godkjent med til visning i EU kontroll å når biltilsyns gutta vil se en gang i blant :)

Bruker jo ikke denne effekta annet en på bane uansett så ;)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
da har jeg bare ET lite spm.. hvordan er det å kjøre dette? regner med at du sliter med å holde følge med småbila rundt svinga?;L)

He he.. joda,E34`n er jo ganske tung også.. den er friskt oppsatt i understell med coil overs og alt nytt i alu,polytan men vekta er der jo fortsatt å det kjennes :(

Har ganske greie hjul dimensjoner både forran å bak med 255/35-19 og 275/30-19 så den sitter faktisk bra i svingene UTEN gasspådrag :)

ikke er det noen fordel i sving at effekta øker med over 500HK mellom 3500-4500 o/min heller (401hk v/3500 og 911hk v/4500 passerer 1000 hk på 4700)

men nå er den ikke bygd får bare bane kjøring heller,da hadde nok bilen både sett å vert anneledes. Er jo bygd får å kunne brukes litt på bane å i dragracing men ser like stor verdi i bilen for meg personlig når vi sitter en 2-3 kompiser med sjåfør å tar en pils og hører på musikk :) Er jo gøy å tråkke på litt en gang i blant på gata også ;) Liker å råne litt også jeg :cab

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er godkjent men ikke med dette turbo oppsettet som den ble bremsa med nå sist.. må nok fortsatt ha den motoren den er godkjent med til visning i EU kontroll å når biltilsyns gutta vil se en gang i blant :)

Bruker jo ikke denne effekta annet en på bane uansett så ;)

Ja jeg regnet nesten med det, for om du hadde fått den der gjennom hallen til biltilsynet skulle du ha fått delt hemmeligheten ! :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"liker å råne og jeg"

--- Råne med 1000hk.. Jisess! :D Får komma deg nedover til byen med den med hjula på asfalten så vi får sett den her igjen og ;) Bare sett den på henger her! :P

det er jo nettopp det som er respekabelt med denne bilen, den er en "bruksbil", alle går for race om dagen, men dette her er jo noe helt annet, som også kan luftes på hovedveien, DET er tøft det:cab

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider