Gå til innhold

Ny Ascona

Ranger emnet

torslett

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært og henta meg en B Ascona :)

Ascona var første bilen jeg eide selv, og etter jeg solgte den savnet jeg den fælt :/ hehe

Problemet med den var at rusten begynnte å ta live av den..

Den jeg hentet i dag skal vist være veldig bra ifølge selger, og siden han jobber på ett bilverksted/biloppretter så tror jeg at han har sann passe peiling

Bilen jeg var og hentet i dag 17/10/06 er en 4 dørs 81 modell.. (ja, jeg vet det er kulere med 2 dørs) var det jeg hadde først.

Motoren som står i er en 2.0E og det følger med en 2.2i som jeg skal hente neste uke sammens med ett sett med nye side ruter(fikk med front og bak når jeg hentet bilen)

Der var også nye dørsider, de som er montert i bilen er jo ikke værdens peneste.. Sjalusi og en vinge.. De to sistnemte tror jeg neppe jeg kommer til og montere, men kan være kjekt og ha i tillfelle ;)

Bilder:

11102006031.jpg

11102006029.jpg

Har veldig lyst å lakke motor rommet samme farge som bilen.. Skal også rydde litt i ledninger osv.

11102006030.jpg

Flere bilder kommer i morgen :)

Her er forresten ett av gamle bilen

Bilde003.jpg

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. den gamle ascona'n din husker jeg å ha sett ett sted. Var den gått en runde på taket en gang i tiden?

Ser bra ut den nye 4dørs Ascona'n din ja.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der va noke sprekke i lakken på take ja, men trur ikkje den he gått på take nei..

Ikkje so lenge ej kjenne til bilen...

Var skikkelig sprekk, mye sparkel på det taket ja...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider