torslett Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Da har jeg vært og henta meg en B Ascona :) Ascona var første bilen jeg eide selv, og etter jeg solgte den savnet jeg den fælt :/ hehe Problemet med den var at rusten begynnte å ta live av den.. Den jeg hentet i dag skal vist være veldig bra ifølge selger, og siden han jobber på ett bilverksted/biloppretter så tror jeg at han har sann passe peiling Bilen jeg var og hentet i dag 17/10/06 er en 4 dørs 81 modell.. (ja, jeg vet det er kulere med 2 dørs) var det jeg hadde først. Motoren som står i er en 2.0E og det følger med en 2.2i som jeg skal hente neste uke sammens med ett sett med nye side ruter(fikk med front og bak når jeg hentet bilen) Der var også nye dørsider, de som er montert i bilen er jo ikke værdens peneste.. Sjalusi og en vinge.. De to sistnemte tror jeg neppe jeg kommer til og montere, men kan være kjekt og ha i tillfelle ;) Bilder: Har veldig lyst å lakke motor rommet samme farge som bilen.. Skal også rydde litt i ledninger osv. Flere bilder kommer i morgen :) Her er forresten ett av gamle bilen Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 den var jo driit tøff da:D..den forrige ascona'n din var å ganske stilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_roald Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Skal ikkje selge sjalusien og vingen da? Siter Datsun 180B SSS Opel Ascona B (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hehe. den gamle ascona'n din husker jeg å ha sett ett sted. Var den gått en runde på taket en gang i tiden? Ser bra ut den nye 4dørs Ascona'n din ja. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Der va noke sprekke i lakken på take ja, men trur ikkje den he gått på take nei.. Ikkje so lenge ej kjenne til bilen... Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Tja, hvor mye vil du gi for det da ? Kan sikkert fikse noen bilder av det i morgen :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Der va noke sprekke i lakken på take ja, men trur ikkje den he gått på take nei..Ikkje so lenge ej kjenne til bilen... Var skikkelig sprekk, mye sparkel på det taket ja... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 holdt faktisk på å kjøpe den bilen sjøl:) rå tøff, tenkt å jere noke me take? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_roald Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Tja, hvor mye vil du gi for det da ? Kan sikkert fikse noen bilder av det i morgen :) Få noen bilder da Siter Datsun 180B SSS Opel Ascona B (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 sleng ut bilde av sjalusien da.. også en lite prisannslag, den passer godt med stilen jeg skal kjøre på asconaen min ;) Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg