Gå til innhold

Hva med eit show and shine forum?!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Eneste måten dette her kunne funkert på er følgende:

Et EGET forum hvor hver bruker kan legge inn et gitt maks antall bilder av sin egen bil. Hver bruker får da sin egen tråd. og KUN 1 tråd pr bruker! Det som også burde vært gjort er at tråden da blir stengt for andre innlegg en den posten trådstarter legger inn med bilder.. vis da i tilegg søke funksjonen er så smart, så du kan søke på innlegg av en spesifikk bruker i det forumet. vil dette fungere som ett kartotek/ leksikon over medlemmene her og bilene deres..

min ide og tanker om et sånn forum...

Var noe slikt jeg tenkte på ja:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, hvis jeg ikke er ute å kjører, så har det vel vært snakk om at den nye siden skal inneholde det den gamle hadde, nemlig et sted hvor folk kunne legge ut bilene sine. Som ble sagt da og jeg sier igjen, det finnes svarte får i alle gjenger. Pass på at du ikke legger ut info som forteller hvor man kan finne bilen din. Legger du ut alle modifikasjoner, samt reg.nr så er det ikke lange veien før man har et bestillingstyveri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, hvis jeg ikke er ute å kjører, så har det vel vært snakk om at den nye siden skal inneholde det den gamle hadde, nemlig et sted hvor folk kunne legge ut bilene sine. Som ble sagt da og jeg sier igjen, det finnes svarte får i alle gjenger. Pass på at du ikke legger ut info som forteller hvor man kan finne bilen din. Legger du ut alle modifikasjoner, samt reg.nr så er det ikke lange veien før man har et bestillingstyveri.

Alltid noen som skal ødelegge ja:shake

men kunne hatt det slik at skilt MÅ være sladda!! Viss ikke så kan du som moderator slette det?!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid noen som skal ødelegge ja:shake

men kunne hatt det slik at skilt MÅ være sladda!! Viss ikke så kan du som moderator slette det?!!?

Vell, for å si det på en stygg måte så bryr jo ikke jeg meg om noen stjeler bilen din. Jeg bare står der med pekefingern før du legger ut bildet. Det får være hver og enkelt sitt ansvar å sørge for å skjule slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, for å si det på en stygg måte så bryr jo ikke jeg meg om noen stjeler bilen din. Jeg bare står der med pekefingern før du legger ut bildet. Det får være hver og enkelt sitt ansvar å sørge for å skjule slikt.

Vel..må sei jeg er enig i deg der!! Eller så blir det veldig mye ekstra arbeid for dere!! Men kan iallefall skrive som en liten overskrift, at det er på ditt eige ansvar!!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår