DjViper Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Eneste måten dette her kunne funkert på er følgende: Et EGET forum hvor hver bruker kan legge inn et gitt maks antall bilder av sin egen bil. Hver bruker får da sin egen tråd. og KUN 1 tråd pr bruker! Det som også burde vært gjort er at tråden da blir stengt for andre innlegg en den posten trådstarter legger inn med bilder.. vis da i tilegg søke funksjonen er så smart, så du kan søke på innlegg av en spesifikk bruker i det forumet. vil dette fungere som ett kartotek/ leksikon over medlemmene her og bilene deres.. min ide og tanker om et sånn forum... Var noe slikt jeg tenkte på ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Vell, hvis jeg ikke er ute å kjører, så har det vel vært snakk om at den nye siden skal inneholde det den gamle hadde, nemlig et sted hvor folk kunne legge ut bilene sine. Som ble sagt da og jeg sier igjen, det finnes svarte får i alle gjenger. Pass på at du ikke legger ut info som forteller hvor man kan finne bilen din. Legger du ut alle modifikasjoner, samt reg.nr så er det ikke lange veien før man har et bestillingstyveri. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Vell, hvis jeg ikke er ute å kjører, så har det vel vært snakk om at den nye siden skal inneholde det den gamle hadde, nemlig et sted hvor folk kunne legge ut bilene sine. Som ble sagt da og jeg sier igjen, det finnes svarte får i alle gjenger. Pass på at du ikke legger ut info som forteller hvor man kan finne bilen din. Legger du ut alle modifikasjoner, samt reg.nr så er det ikke lange veien før man har et bestillingstyveri. Alltid noen som skal ødelegge ja:shake men kunne hatt det slik at skilt MÅ være sladda!! Viss ikke så kan du som moderator slette det?!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Alltid noen som skal ødelegge ja:shake men kunne hatt det slik at skilt MÅ være sladda!! Viss ikke så kan du som moderator slette det?!!? Vell, for å si det på en stygg måte så bryr jo ikke jeg meg om noen stjeler bilen din. Jeg bare står der med pekefingern før du legger ut bildet. Det får være hver og enkelt sitt ansvar å sørge for å skjule slikt. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Vell, for å si det på en stygg måte så bryr jo ikke jeg meg om noen stjeler bilen din. Jeg bare står der med pekefingern før du legger ut bildet. Det får være hver og enkelt sitt ansvar å sørge for å skjule slikt. Vel..må sei jeg er enig i deg der!! Eller så blir det veldig mye ekstra arbeid for dere!! Men kan iallefall skrive som en liten overskrift, at det er på ditt eige ansvar!!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hva med Bilpleie-forumet? :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hva med Bilpleie-forumet? :) Ja...skulle hatt det også :D tenkte du på vask, boning å slikt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ja...skulle hatt det også :D tenkte du på vask, boning å slikt da?? Se under lakk og karosseri, der ligger det en slik mappe ;) §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ja...skulle hatt det også :D tenkte du på vask, boning å slikt da?? Vi HAR jo dette allerede...det jeg mente... http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=670 Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Vi HAR jo dette allerede...det jeg mente... http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=670 Ja:P var ikke helt med!! men du mener at det forumet jeg foreslo passer inn i det?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtenfurt Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hvis det blir et nytt underforum, kunne vi gidd karakter på bildene. Den bilen med høyst gjennomsnitts karakter, kommer øverst på lista. Så ser vi bilforumets tøffeste bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Kan man ikke bare vise fram bilene side på merkeforumene? De blir jo veeeldgi lite brukt.. bortsett fra volvo og volkswagen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg