Gå til innhold

Hehe. Mop salg til trosterud = lættis

Ranger emnet

candyman

Anbefalte innlegg

Bytta til meg en sånn furia moped så å si i deler og solgte den så å si i deler til en gutt på Trosterud, og det viste seg å bli en morsom historie....

Han fikk jo ikke prøvd peden eller noe før han kjøpte den men han så den jo først. "kjøpte den i sin stand" med andre ord.

Tydligvis så rota han bort noen deler og klarte og hærpe radiatoren og skal legge skylda på meg. Jeg prøver bare å forklare at han har kjøpt den og jeg ikke har no med det å gjøre men han gir seg ikke.

Først skulle han politi anmelde meg for "falsk auksjon":confused: lol Men ha trakk visst den anmeldelsen tilbake.

Og nå de siste dagene så har det tatt helt av. Jeg er dritt lei og gidder ikke å svare på de ca 100 telefonene og meldingene jeg får hver dag. Og nå ern visst sinna.

Men så til poenget. Her er sitat av noen meldinger:

" Ta så hør her jeg er dritt lei! Ta så ta kontakt med meg eller kommer jeg opp til deg!"

"Jeg kommer til deg får jeg ikke penga får vi se hva faen?"

"Din pikk ta så ring meg ikveld du ellers se hva som skjer!"

HEHE lol det var bare noen av de meldingene jeg har fått. Syntes at dette virkelig var en fin og sakelig måte å klage på et kjøp. Og selvfølgelig jeg skal gi tilbake penga når han har rota bort deler osv. :rolleyes:

Og hehe, han skal komme ut på nesodden og ta meg lollollollol For de som ikke veit det så er nesodden et tett sted hvor alle kjenner alle, og kommer det "by folk" som lager bråk så stiller alle mann opp i stram vakt på 5minutt. Hehe syntes bare det er så lættis ass. Trodde man slutta med sånn bråke greier i 13års aldern jeg.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Noen som har opplevd lignende ting? Hehe.... lol

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by candyman

Bytta til meg en sånn furia moped så å si i deler og solgte den så å si i deler til en gutt på Trosterud, og det viste seg å bli en morsom historie....

Han fikk jo ikke prøvd peden eller noe før han kjøpte den men han så den jo først. "kjøpte den i sin stand" med andre ord.

Tydligvis så rota han bort noen deler og klarte og hærpe radiatoren og skal legge skylda på meg. Jeg prøver bare å forklare at han har kjøpt den og jeg ikke har no med det å gjøre men han gir seg ikke.

Først skulle han politi anmelde meg for "falsk auksjon":confused: lol Men ha trakk visst den anmeldelsen tilbake.

Og nå de siste dagene så har det tatt helt av. Jeg er dritt lei og gidder ikke å svare på de ca 100 telefonene og meldingene jeg får hver dag. Og nå ern visst sinna.

Men så til poenget. Her er sitat av noen meldinger:

" Ta så hør her jeg er dritt lei! Ta så ta kontakt med meg eller kommer jeg opp til deg!"

"Jeg kommer til deg får jeg ikke penga får vi se hva faen?"

"Din pikk ta så ring meg ikveld du ellers se hva som skjer!"

HEHE lol det var bare noen av de meldingene jeg har fått. Syntes at dette virkelig var en fin og sakelig måte å klage på et kjøp. Og selvfølgelig jeg skal gi tilbake penga når han har rota bort deler osv. :rolleyes:

Og hehe, han skal komme ut på nesodden og ta meg lollollollol For de som ikke veit det så er nesodden et tett sted hvor alle kjenner alle, og kommer det "by folk" som lager bråk så stiller alle mann opp i stram vakt på 5minutt. Hehe syntes bare det er så lættis ass. Trodde man slutta med sånn bråke greier i 13års aldern jeg.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Noen som har opplevd lignende ting? Hehe.... lol

Du har en skrue løs lille venn ! :D :D :D :D

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Du burde sove med et åpent øye om natten gamle ørn, mopedgjenger er rekrutter for hardbarkede MC-miljøer.

Hehehehe.. den var go:D :D :D

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mopedjævlene er små, men de er mange!

Det finnes sikkert ikke noe bevis på hva som fulgte med og hva som var i orden ved salg..... Blir bare ord mot ord. Sett pengene i banken og vent til mopedgjengen kommer. Da kan du anmelde han for trusler og vold (hvis hele Nesodden ikke tar han først da).

Har ikke veldig greie på mopeder siden det er åtte år siden jeg solgte min siste. Honda Scoopy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.... jeg venter i spenning. Er driiiiiit redd nå ass.

Men jeg hørte no rykter om at veivesendet hadde masse kontroller av mopeder i går og tok mange så kanskje gutta ble stoppa på veien:)

Men som sagt jeg er helt nærvevrak nå. Dama mi må være her hele tia så hun kan ta de for meg om de kommer:)

Men en annen ting jeg glemte og nevne.... Jeg og en kamerat kjørte jo peden til han så veit ikke hvor jeg bor. Han har jo adressen min, men han finner vell sånn ca garantert aldrig frem hit, han var jo som dere sikkert skjønner en veldig veldig talentløs jævel. Så jaja, det er vell bare å vente å se. Hadde jo vært veldig gøy da :)

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.... jeg venter i spenning. Er driiiiiit redd nå ass.

Men jeg hørte no rykter om at veivesendet hadde masse kontroller av mopeder i går og tok mange så kanskje gutta ble stoppa på veien:)

Men som sagt jeg er helt nærvevrak nå. Dama mi må være her hele tia så hun kan ta de for meg om de kommer:)

Men en annen ting jeg glemte og nevne.... Jeg og en kamerat kjørte jo peden til han så veit ikke hvor jeg bor. Han har jo adressen min, men han finner vell sånn ca garantert aldrig frem hit, han var jo som dere sikkert skjønner en veldig veldig talentløs jævel. Så jaja, det er vell bare å vente å se. Hadde jo vært veldig gøy da :)

veivesendet = va da ? er d sånne som holder på med veiver ?

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHAHAH:D :D ,tenk så rått da der kommer de "Tio små moppepojkar",tøff å jævli og skal ta deg.Ja de har virkelig fyrt seg opp,for idag skal du få smake 2taks stanken.Og de skal blåse ut øra dine med,"fri eksos"..Ja noen er faktisk så rå,at de kjører Scuuter med effekt anlegg også!..Så rundt første sving der står biltilsvinet å stopper dem,ikke veldig høy i hatten da gitt!:D birthday ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera.GT

veivesendet = va da ? er d sånne som holder på med veiver ?

Å herregud! Blire dårlig med mus på deg for tia eller no sånn? Biltilsyntet eller hva faen de kaller seg da. Du skjønner vell hva jeg mener? Her er det snakk om iq ja stemmer det, det du prata om i en annen post. lol

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20030820/NYHETER/167018

Staten er for en gangs skyld på bilførerenes side

vi skal ta råtta på knallertene

http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20030820/NYHETER/167018

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera.GT

Bilforumet.net

kan okke du starte eget mopedforumet.net ?

Foreslår at du holder deg unna Off tpoic delen av forumet eller noe sånn. Isteden for og lage kvalme og slenge dritt her inne.

Hadde ihvertfall satt pris på om du ikke gjør det på mine tråder....

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider