Gå til innhold

Hvilket forsikringselskap er billigst på forsikring, del kasko.

Ranger emnet


2 low 4 you

Anbefalte innlegg

Hvilken bil? Årsmodell? Motorstørrelse? Hvor langt har den gått? Din alder? Tidligere bonus? Rabattgivende tiltak? Osv... Det er mye som spiller inn på hvor dyrt det blir.

 

Gjensidige er av de billigere for ungdom, selv med ungdomstillegget - som du får tilbake når tiden er over så lenge du har klart deg uten ulykker.

 

Selv har jeg også Gjensidige.

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å søke litt a???

 

-----

Bilførere under 23 år er mer utsatt for skader enn andre. Derfor betaler unge bileiere et tillegg i bilforsikringen frem til de er 23 år. Kjører du skadefritt får du tillegget tilbake dersom du har hatt uavbrutt bilforsikring hos oss i minst fem år etter at ungdomstillegget ble betalt første gang, eller frem til du har fylt 25 år. Hvis du for eksempel hadde første innbetaling da du var 18 år, vil du få tilbakebetalt kr 6 000 ved fylte 23 år.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENTER, er nok billigst uansett. er en del billigere enn terra og alt sånn på meg i hvertfall

Kommer VEEEELDIG mye ann på bilen når man skal forsikre i Enter. Ford focus er latterlig billig å forsikre der. Men bilen min (318 e46) kostet 15800,- (fullkasko, inntill 14 000km) men det hos gjensidige koster rett under 8000,- (fullkasko, inntil 16 000km). L O L . Gjett hvem som byttet.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gjensidige så har du jo også nåkke som heiter YS avtalen, viss du er medlem av et forbund i forbindelse med jobben så har mangen forbund ein slik YS avtale...hjelper godt på forsikringer, skulle visst ha ein fast rabbat på 18% ved den YS avatalen på bilforsikring...men bil er jo dyrere å forsikre enn nåkke anna, huset mitt,innboet mitt og reiseforsikringa komme såvidt opp i det min 93 vectra koster i ansvars forsikring:)

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår