Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet


242-T5

Anbefalte innlegg

  • Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy søren så gudd...du restaurerer jo bilen 110% nøyaktig...hva bli det av "styling" og sånnt (nei,mener ikke bodykit:P):)

 

hehe..... om du mener 110% orginal så tar du feil, ikke mye som blir orginalt her.

Blir ikke styling. Kun 20" felger, lavvvv...., Ombygd bakparti, ombygd front, T5 motor, M90 kasse, 1031 bakaksel, coilovere både foran og bak, halvbur, IKKE bodykit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag slapp vi unna mye arbeid. Trodde jeg måtte utvide gearkasse tunnelen for å få plass til M90 kassa, men den så ut til å passe som hånd i hanske, så i kveld ble det gjort lite, men det ble mye kaffe.:eek:

I morgen skal vi ta av bakakselen på GLE'n for å prøvemontere den på prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..... om du mener 110% orginal så tar du feil, ikke mye som blir orginalt her.

Blir ikke styling. Kun 20" felger, lavvvv...., Ombygd bakparti, ombygd front, T5 motor, M90 kasse, 1031 bakaksel, coilovere både foran og bak, halvbur, IKKE bodykit.

 

Godt å høre...mente at dette blir gjort 110% skikkelig da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort som har skjedd på bilen, har fått av 1031 akselen på GLE'n, og der var det jo den tykke mellomakselen også, så er det i boks.

 

Har handlet meg Haltech E11v2 ECU på telefon i dag, så nå blir det ny sverigetur på meg.

Noen her som har noe erfaring med Haltech E11v2 ECU? Skal gi 14500,-skr for den med 5 coiler og alle kabler, er det en grei pris????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet meg Haltech E11v2 ECU på telefon i dag, så nå blir det ny sverigetur på meg.

Noen her som har noe erfaring med Haltech E11v2 ECU? Skal gi 14500,-skr for den med 5 coiler og alle kabler, er det en grei pris????

 

Quoter dette sånn at folk ser spørsmålet :)

 

 

Men du står på, keep it up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag slapp vi unna mye arbeid. Trodde jeg måtte utvide gearkasse tunnelen for å få plass til M90 kassa, men den så ut til å passe som hånd i hanske, så i kveld ble det gjort lite, men det ble mye kaffe.:eek:

I morgen skal vi ta av bakakselen på GLE'n for å prøvemontere den på prosjektet

 

Hei!

Har kost meg å lese denne tråden på prosjektet ditt. Tenkte jeg skulle spørre deg om du har gått på dette prosjektet pga noe du har sett en annen plass? Jeg har sendt deg en PM, så kan du kikke på den linken jeg referer til der.

Later

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har kost meg å lese denne tråden på prosjektet ditt. Tenkte jeg skulle spørre deg om du har gått på dette prosjektet pga noe du har sett en annen plass? Jeg har sendt deg en PM, så kan du kikke på den linken jeg referer til der.

Later

 

Nei jeg har ingen som jeg prøver å kopiere, jeg har bare tenkt og lurt på hvordan jeg skulle bygge en lav, klin og spesiell volvo og så bare startet jeg, men den som du viste til på PM var temmelig extrem, tror ikke jeg vil prøve meg på noe slik..hehe

 

Legger linken til den her http://nodice.se/volvo/gallery2/main.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort som har skjedd, men jeg har fått skrudd av 1031'n og forstillinga med servostyring fra GLE'n og fått skrudd tilbake det gamle jeg hadde slik at GLE'n er rullende slik at jeg etter hvert kan få trillet den ut.

I morgen reiser jeg til Sverige som jeg har skrevet før her og kjøper Haltech datasprut. Er det virkelig ingen her som har noe erfaring med det her som kunne gi meg noen tips om hvordan det er????

Det er 50-50% sjangs for at jeg får med meg 960 bunnpanne hjem igjen også, men det kom ann på kompisen til han jeg skal handle med, men svensker selger vel alt de har bare de får godt nok betalt.....:deng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår