Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet

242-T5

Anbefalte innlegg

• Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skuffelse...

Gatebil kontaktet meg for 2 mnd siden med spørsmål om å ha bilen på prosjektsiden, nyttnr i dag med bilen?????....men det er feil bil..hehe :shake :shake

Tenkte kanskje de var innteresert i ombyggingen, men nei de la inn 2 bilder av den første rusthaugen som jeg har sendt til hoggern......:watchout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var bilen grunnet med epoxy grunning, hadde planer om å grunne hele bilen innvendig også, men fikk for lite grunning så innvendig ble det bare grunnet der det var bart metall.

Her er den ferdig vasket.

pusset.JPG

....og slik ble det.

grunnet.JPG

Så nå er det bare å begynne å sparkle....:???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Satt å leste her, så såg jeg at du vurderte en liten spoiler, å da tenkte jeg å gi deg en idé som jeg har hatt, en lignende sånn type bmw "list" spoiler (ses ofte på "pimpa" e36).. bare en helt liten enkel.. å tror du jeg blei fornøyd når jeg såg hva du hadde laga, omtrent sånn som jeg har tenkt, bare mye tøffere når den var delt!:)

Du er mann blant menn når det gjelder arbeidslyst å detaljpirkeri! liker det! stå på=)

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt pause på bilen nå...må få solgt en skjærgårsjepp før jeg har økonomi til å fortsette.

Skal begynne på fronten snart og da må jeg ha IC først...alt må jo tilpassesgrinchy

Hei,

Interkurderen din er på vei, du har den vel i morgen eller lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å leste her, så såg jeg at du vurderte en liten spoiler, å da tenkte jeg å gi deg en idé som jeg har hatt, en lignende sånn type bmw "list" spoiler (ses ofte på "pimpa" e36).. bare en helt liten enkel.. å tror du jeg blei fornøyd når jeg såg hva du hadde laga, omtrent sånn som jeg har tenkt, bare mye tøffere når den var delt!:)

Du er mann blant menn når det gjelder arbeidslyst å detaljpirkeri! liker det! stå på=)

Takk for det......men hadde du kjennt meg så hadde du nok ikke skrevet det med arbeidslyst...hehe

Har ikke blitt gjort noe på bilen i det siste, men ser her at IC min er på vei, så da skjer det vel noe etter hvert.

Har eget hus, og da er det mange ting som koster penger, skal legge asfalt inn til garasjen til uka...og det er ikke gratis..og så har jeg bestilt ny tur til Thailand,og det er IKKE gratis, så prosjektet kommer nok til å ta litt tid, men jeg skal fullførekiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg akkurat lest gjennom hele tråden... dette blir konge bra..

Takk for det.

Nå kommer vel IC fra DaButcher i morgen, så da kan jeg vel begynne å planlegge litt hvordan jeg skal ha fronten. Vurderer dobble runde lykter, men det er ikke alltid det blir som jeg tenker. Det eneste som er 100% sikkert er at jeg skal lage frontfanger'n som bakfanger'n.

Blir vel noen meter med sveis innen jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider