Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet


242-T5

Anbefalte innlegg

  • Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

140 grill vil ikke passe.

 

I dag har vi laget IC fester og montert den. I morgen må vi på radiatorjakt, prøvemonterte orginal radiatoren i kveld og jeg syntes den er litt for smal.

Kompis av meg kjører bergingsbil og han har mange vraka biler stående som han har kjøpt, for reise dit med tommestokk i morgen.

 

05102007064.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på mantan på bildet er det bmw e30 sine linselys.. passer rett over.. men bmw lampene kunn jo vært kule på den bilen særlig hvis du får på angel eyes i tilleg

 

nei nei nei.. ikke angel eyes på volvo! La det være forbeholdt tyske biler.. vær så snill..

 

Har jeg forstått 242-t5 riktig så blir det nok stål grill ja..

Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen

Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen

X Volvo 244DL 83' - B21A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor passer ikke 140 grillen? for smal? brei?

Du kan jo kopiere "metal"plata fra 68-71 har ferdighetene til det du..

 

sikker på at du kommer opp med noe spennende, men skal vel fortsat se at det er utgangspungt i en volvo????:win

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor passer ikke 140 grillen? for smal? brei?

Du kan jo kopiere "metal"plata fra 68-71 har ferdighetene til det du..

 

sikker på at du kommer opp med noe spennende, men skal vel fortsat se at det er utgangspungt i en volvo????:win

 

Det er jo ikke 142 forskjermer ,det er 242 og det er plata med panserlåsen også, så derfor passer ikke den grillen. Vi har laget 1 versjon i dag, men jeg ble skikkelig missfornøyd så det må bli en ny til mandagen igjen....

Ja jeg vil at den skal ha volvopreg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår