Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet

242-T5

Anbefalte innlegg

• Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dritt fett prosjekt!! blir morro å se framgangsmåte..men er den vangen så ille a? kan vel nappe den ut selv!?!

Det går å nappe ut den vangen, men bilen har ligge litt i grenseland pga. rust:shake , når jeg får den vangen som er trykt inn og ned i tillegg, så blir den for dårlig, da vil jeg heller prøve å få et bedre utgangspunkt, selv om det er vanskelig å få tak i.

I mellomtiden så vil jeg samle inn deler og prøve å ha mest mulig klart når jeg får tak i en ny 242:m'm: :volvopower:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så i en tråd her på forumet at justerbare coilovere ikke ble godkjent hos BT, stemmer det?:confused:

Noen som vet om bunnpanne til 960? Kan få kjøpt i sverige om 14 dager, men det frister ikke med 100 mil igjen:shake men jeg kan selvfølgelig få han til å sende den, hvor mye kan den koste før jeg må betale toll på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coilovers blir ikke godkjent uten videre vist du ikke finner noen med TUV papirer på, tror ikke det finnes noen per dags dato.

Det du må gjøre er å ta en liten researchrunde å finn info om coilover å snakk litt med BT. Send så en søknad til BT i god tid før du har tenkt å ha bilen ferdig.

Ta en kikk i 700 forumet, øverst på forumet der er det en klistret tråd om coilovers.

Jeg skal på en liten harrytur denne uka tenkte jeg, har sendt mld til "huggeren" min nå for å sjekke om han har bunnpanne liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider