Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet


242-T5

Anbefalte innlegg

Heisann! Sjekk summitracing.com, de har autometer i metriske enheter! Rått prosjekt forresten!

 

Jeg var inne på siden de hadde på ebay, der fant jeg et speedometer i kph, men det var 85mm. Jeg skal ha 100mm.

 

Skal prøve å gå inn på hjemmesiden deres, men jeg har et problem om jeg må sende mail...er så jææææævli dårlig i engelsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, godt svar!

 

Men om du ikke finner noe så kan jeg hjelpe deg med den mailen eller så kan jeg bare sende en til dem.

 

Har du vurdert VDO? Er jo ingenting som er kulere enn det!

 

Hadde vært kjempeflott om du hadde hatt mulighet for det. Var å kikket igjen nå, og de jeg fant var på 85 mm og 5", mulig jeg må lage en ny plate og satse på 85 mm...

 

Om du kunne sende en mail, vil du da høre om de har oljetrykk, vanntemp, bensinmåler i metrisk, og turbotrykk i 52 mm.

 

Har sett på VDO og de har speedometer i 100 mm, var derfor jeg laget hull i den størrelsen, men syntes Autometer er litt penere å se på...

...men vet du om noen plass de selger VDO til en god pris så må du gjerne gi beskjed.

 

Motar gjerne alle svar på volvo242t5@yahoo.no

Er litt greiere om det er noen vedlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjempeflott om du hadde hatt mulighet for det. Var å kikket igjen nå, og de jeg fant var på 85 mm og 5", mulig jeg må lage en ny plate og satse på 85 mm...

 

Om du kunne sende en mail, vil du da høre om de har oljetrykk, vanntemp, bensinmåler i metrisk, og turbotrykk i 52 mm.

 

Har sett på VDO og de har speedometer i 100 mm, var derfor jeg laget hull i den størrelsen, men syntes Autometer er litt penere å se på...

...men vet du om noen plass de selger VDO til en god pris så må du gjerne gi beskjed.

 

Motar gjerne alle svar på volvo242t5@yahoo.no

Er litt greiere om det er noen vedlegg.

 

sandtler.de i tyskland for eksempel. eller summitracing.com

 

billige intrumenter altså

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi laget røret rundt rattstangen.

Det er laget for demontering, det er boksene som bryterene til blinklys og pusserene står i også.

Alt er laget av flate plater, vi har ikke brukt rør....så det har vært litt knoting....

 

Orginalrattet er greit å bruke for tilpassning.

 

rattstamme.JPG

 

rattstamme2.JPG

 

rattstamme4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår