Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet


242-T5

Anbefalte innlegg

Smart "grillspyd" du har laga deg!

*må kopieres*

Har ikke et bilde av de tatt med blits? Hvor sånn ca ligger tyngdepunktet i denne bilen? Altså; hvor langt det bør være fra støtfangerfeste opp til akselen det hele dreier rundt?

 

Vurderer ikke å bare bytte rammevangen som er skjev da? Har nettopp pussa opp en 245 der dette har blitt gjort en gang i tiden og har et oppussingsprosjekt på trappene der jeg vet det må gjøres..

 

Liker prosjektet ditt. t5 og 142 stuk er en fin kombinasjon;)

 

Kan gi deg noen mål i morgen. :race

Tyngdepunktet varierer litt, kommer ann på om du skal ha på hjul og aksler, men min sviver veldig lett nå:spin

Jeg kan jo rette ut vangen, men tror jeg vil prøve først å få et bedre utgangspunkt, det er litt for mye matjord på den.

 

Bra du liker prosjektet.:thanks , klør i fingrene etter å komme igang nå:yodude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I vente på ny bil(noen som har en 242 til meg?) så har det blitt ny arbeidsbenk på hjul

DSC01756.JPG

 

Har fått litt farge på sviveramma også

DSC01757.JPG

 

Vi har også fått laget nytt "løfteåk" for å løfte bilen opp og ned fra sviveramma. Det fungerer slik at jeg monterer en spesialtilpasset 2x6 inne i bilen som fordeler tyngden i døråpningen

DSC01758.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en, bare litt små fiks,

 

Bytte begge kanalene

Bytte begge baksjermene

bytte begge res.hjul brønnene

bytte tak (er bulka)

bytte en dør

 

som sagt, litt små fiks, Gjort på en kveld :) (not)

 

Neida, men helt ærlig så ville jeg nok kjøpt en 142, de er litt dyrere, men det er mye lettere å få tak i bra utgangspunkt med lite rust osv.... 242`er blir jo solgt på dagen

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en, bare litt små fiks,

 

Bytte begge kanalene

Bytte begge baksjermene

bytte begge res.hjul brønnene

bytte tak (er bulka)

bytte en dør

 

som sagt, litt små fiks, Gjort på en kveld :) (not)

 

Neida, men helt ærlig så ville jeg nok kjøpt en 142, de er litt dyrere, men det er mye lettere å få tak i bra utgangspunkt med lite rust osv.... 242`er blir jo solgt på dagen

 

Bytte begge kanalene: Kunn utvendige?, Ikke rust i gulv??

Bytte begge baksjermene: Mener du hjulbuene, eller hele skjermene?

bytte begge res.hjul brønnene: De skal jeg ikke ha....:shake

bytte tak: (er bulka) Hvor ille er det?, har jo tak på den gamle

bytte en dør: Dørplate, eller hele døren?

 

Har du bilde av dette vraket, og hva er prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, 242'n min er ikke så ille, er begge hjulbuene, siden du ikke skar ha brønner, tenk ikke på de;)

 

Er no kanal-lurv og litt i gulvet. Bilen har rulla 199 000, jeg ga nok for den,men vil ha igjen litt... 12 000 er hva jeg har satt og taper mye,men må jo egentlig bli kvitt den... har en 142 til 10 000 og denna 242'n til 10 000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, 242'n min er ikke så ille, er begge hjulbuene, siden du ikke skar ha brønner, tenk ikke på de;)

 

Er no kanal-lurv og litt i gulvet. Bilen har rulla 199 000, jeg ga nok for den,men vil ha igjen litt... 12 000 er hva jeg har satt og taper mye,men må jo egentlig bli kvitt den... har en 142 til 10 000 og denna 242'n til 10 000...

 

Kan du sende meg et bilde eller 2 av den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår