Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet

242-T5

Anbefalte innlegg

• Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ellers fant jeg denne på autodb.no da =) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1303483 den virka egentlig grei på bildene, men veit ikke åssen det er med rust...men det kan du jo evt bare ringe å spørre om =)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers fant jeg denne på autodb.no da =) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1303483 den virka egentlig grei på bildene, men veit ikke åssen det er med rust...men det kan du jo evt bare ringe å spørre om =)

Har ringt på den, men det var en som skulle komme kl. 18.00 å se på den.:rockets

Han ba meg ringe igjen kl. 20.00, for bare krysse fingrene nå og håpe:hide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser å kjøper meg ny 242 i kveld. 75mod, ryktene vil ha det til at den nesten er rustfri:confused: men det er vel for godt til å være sant. Time vil shov...hehe

Blir det kjøp, så kan jeg få startet ordentlig opp med dette hitill så dårlige "Prosjekt 242-T5":shake :shake

Mulig det blir Sverigetur til helgen igjen, har kommet over en ferdig modifisert bunnpanne + litt andre godsaker, så da blir det flere kjøttbullar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser å kjøper meg ny 242 i kveld. 75mod, ryktene vil ha det til at den nesten er rustfri:confused: men det er vel for godt til å være sant. Time vil shov...hehe

Blir det kjøp, så kan jeg få startet ordentlig opp med dette hitill så dårlige "Prosjekt 242-T5":shake :shake

Mulig det blir Sverigetur til helgen igjen, har kommet over en ferdig modifisert bunnpanne + litt andre godsaker, så da blir det flere kjøttbullar:)

veteran 242 kan du jo hente fra sverige også!!

bare husk at du får hk økningsavgift om du henter en med under lovlige 220hk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider