Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet

242-T5

Anbefalte innlegg

• Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ring eller besøk Biltilsynet. Men ikke forvent positivt svar ved første forsøk. Snakk med flere forskjellige og finn ut hvem som er saksbehandler. Ring til saksbehandler å informer han litt om ditt prosjekt. Han vill kanskje be deg sende en søknad. Referer til han i søknaden. "Viser til samtale med dem den xx.xx.xx anngående mine planer for min Volvo 242" eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring eller besøk Biltilsynet. Men ikke forvent positivt svar ved første forsøk. Snakk med flere forskjellige og finn ut hvem som er saksbehandler. Ring til saksbehandler å informer han litt om ditt prosjekt. Han vill kanskje be deg sende en søknad. Referer til han i søknaden. "Viser til samtale med dem den xx.xx.xx anngående mine planer for min Volvo 242" eller noe sånt.

Så første gangen da reiser jeg bare for å snakke med de da? Behøver ikke stotre ned noe på papiret før jeg har snakket med de, det er det du mener?

Blir som regel nervøs bare jeg kommer inn på området der...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender du mail så har du det dokumentert! Da kan de ikke komme på godkjenningsdagen, uten å ha fått seg noe kvelden før og si at du kan pakke sammen og dra. Da har du papirer på at du skal få godkjent bilen så lenge det ser nogenlunde vettugt ut og sitter sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått en ny 242 i garasjen. Strøken lakk på den......svartmatt...hehe.:confused:

Det viktigeste er det at det er mindre rust en på den gamle. Foreløpig så har jeg sett litt rust i gulvet på førersiden, og en litt dårlig rettet og sparklet hjulbue bak på venstre side, men det kommer sikkert til å dukke opp mer. Dørene ser helt rustfri ut, og det samme er døråpningene. Bilen har gått 191000km, og det er ikke mye for en god gammel volvo.:m'm: :m'm:

Når ryggen blir bedre så blir det å få kastet den gamle, og ribbet og kaste det meste på den nye, og da er jeg endelig i gang igjen.:partyon: :partyon:

DSC01766.JPG

Det er dårlig prioritering å la den grønne stå ute, men slik er det bare.:shake

DSC01768.JPG

Her står den i hele sin prakt:volvopower:

DSC01769.JPG

Jeg har jo fått litt kritikk for at jeg skal ha 20" felger, hva syntes kritikkerene om de værstingfelgene her?...... som jeg sikkert kommer til å kaste:roll: :oohh :oohh

Lenke til kommentar
Del på andre sider