Gå til innhold

spore opp bil!

Ranger emnet

David_G

Anbefalte innlegg

Marvil skrev:
Har du sett på siden du linker til..?

Der kommer ikke denne infoen opp, kun at den er avregistrert.

99% av de avregistrerte bilene er skrotet/blir skrotet i nærmeste fremtid. Eller noe. Mange, iallfall.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mr.TransAm; Den henter ut info om førstegangsregistrering noen gang. Dette blir lagt inn i AutoSYS når du importerer bilen, og på oppslag får du opp både førstegangsregistrering i utlandet, samt førstegangsregistrering i Norge. :)

@66_amazon; Det vet jeg ikke, men jeg tviler. Som regel er det vel bare opprettingsverksted som får kjøpt vrak? Men ta kontakt med BT og høggeriet som tok bilen, og hør. :)

@eiriksmil; Joda sant nok, dog ikke 99%. Ta en kikk på skiltoppbevaringslagrene til BT, da finner du mange biler som er avskiltet men i live. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæther Racing skrev:
kan jeg sjekke om det har vært krasjskader på denna bilen før?veit det trynnet på bilen min og baken på bilen min har vært rulla sammen noen ganger, ujevheter bagsjelokk sprekker og pansersprekker, og stålbjelken foran er trøkt inn

Vet ihvertfall at politiet har den tilgangen. Fikk selv vite at bilen min har blitt eid av 4 privatpersoner og 2 bilfirmaer gjennom en kamerat on the inside. Bilen hadde heller aldri hatt innbrudd eller kollisjonskader som har blitt rapportert til forsikringselskapet. Men vet med sikkerhet at bilen min har ihvertfall hatt 1 innbrudd som ikke er meldt inn. Forrige eier fant vel ut at det var billigere å betale egenandelen. Jævla dårlig arbeid btw.... :( Det trekker og lekker litt vann...

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Figgi; En lastebil/tung bil av noe slag tipper jeg.

Angående innbrudd, så har ikke BT noe oversikt over dette i AutoSYS, så nei, det får man ikke noe info om derfra. Eneste er om man kan se at et oppretterfirma har eid den, da er det logisk å tro at noe har skjedd. Ellers er det bare eierhistorikken det går på. :)

Politiet/forsikringsselskap vet sikkert mer angående slikt.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider