lulle Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har hvert innom dette før, dette med å sette 350 pontiac topper på en 400 pontiac motor og det øker hk, går ut fra dette kan gjøres fra 350 olds topper til 455 oldsmotor. får vell et bedre utslag på hk siden? Det gjør vell susen når den blir borret og kommer høykomp stempel en "bedre" kam, noen som vet hva det kan utgjør i hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Du kan regne ca 4% effektøkning pr enhetsøkning i kompresjon. Å sette gamle gode 350 topper på de slappe 403'ene til Olds hjelper veldig. Men å bytte ut friske hp topper med 350 topper er vel mer tvilsomt.Skal du uansett skifte stempler trenger du jo ikke andre topper med mindre kammer. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Oki. skjønner jeg har en olds 455 og en 350 chevy, 350 står i trans amen, den må overhales, er litt usikker om jeg skal overhale og piffe opp chevy motoren eller jeg skal gjøre noe med oldsmotoren. hva vil dere anbefale? har sikker spurt om dette før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg