BareET Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hei, jeg lurer på hvor v40 er produsert? er det i sverige eller er det i nederland? har sterkt i minne 460 modellen som var produsert der..d er jo og blir et sorgens kapittel. takk for eventuelle svar. Siter Current soundsystem: 1xClarion DXZ928R 1xRockford Fosgate 851x 1xRockford Fosgate 1001bd 2xRockford Fosgate RFD-2210 2XRockford Fosgate FNX-2514 2xInfinity kappa 693.5I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 er produsert i nederland.. Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareET Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 d var det jeg frykta Siter Current soundsystem: 1xClarion DXZ928R 1xRockford Fosgate 851x 1xRockford Fosgate 1001bd 2xRockford Fosgate RFD-2210 2XRockford Fosgate FNX-2514 2xInfinity kappa 693.5I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Dårlig klima å produsere biler i..? :p Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Den v40`en jeg hadde tidligere var produsert i Belgia, og den jeg har nå er produsert i Nederland. :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Både min 96 mod. V40 og min mors 97 mod. S40 er produsert i Belgia ihvertfall. Får be kjerringa finne det ut mer presist på jobben (Bilia-ansatt), vart litt nyskjerrig ama. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Sugemotor har Renault motor og girkasse Turbo har volvo gir og motor Merker veldig forskjell på girkassa, renaulten er slingrete og upresis som franskmenn er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Renault gir har stag mens volvo gir har vaiere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoChick Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hei. Det må sies at det er en vesentlig forskjell på hvor bilen er produsert og hvor den blir satt sammen til en hel bil. De fleste av Volvos biler blir satt sammen enter i Sverige, eller i Nederland. MEN V40 og S40 var en produksjonsresultat av Volvos samarbeid med Mitsubishi Motors, Japan. :) Siter Sprø på utsiden, myk inni Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hei. Det må sies at det er en vesentlig forskjell på hvor bilen er produsert og hvor den blir satt sammen til en hel bil. De fleste av Volvos biler blir satt sammen enter i Sverige, eller i Nederland. MEN V40 og S40 var en produksjonsresultat av Volvos samarbeid med Mitsubishi Motors, Japan. :) Og det var damas visdomsord.. :) *legge seg flat* Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Alle S40/V40 ble produsert i Nederland. NedCar het fabrikken, og fabrikken var et spleiselag mellom Mitsubishi, Volvo og Nederland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Sugemotor har Renault motor og girkasseTurbo har volvo gir og motor Merker veldig forskjell på girkassa, renaulten er slingrete og upresis som franskmenn er.. Dieselmotorene er også fra Renault, girkassa på de vet jeg ikke, men ingenting galt med hverken renault dieselen eller girkassa på de bilene i hvertfall! Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Alle bensinmotorene untatt GDI er fra Volvo. GDI er fra Mitsubishi. Dieselmotorene er fra Renault. Grei kvalitet på disse, men ville valgt en fra 2001 eller nyere. Renault girkassene er bare noe søppel! Er som å røre rundt i en bøtte med møkk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 og skulle man finne en med GDI, styr unna! Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 alle disse bilene bør man egentlig styre er bare sånne "Jeg vil ha volvo men har ikke råd til en skikkelig" eller "lekevolvo" som jeg sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg