s90r Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 alle disse bilene bør man egentlig styre er bare sånne "Jeg vil ha volvo men har ikke råd til en skikkelig" eller "lekevolvo" som jeg sier. og handler man en X40 2001 eller nyere så er kvaliteten på bilene bedre enn de andre seriene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 og skulle man finne en med GDI, styr unna! GDI? Hva er galt med GDI a? Pappa har en sånn en, å den går faktisk mye bedre enn en vanlig 1,8liter, + at den bruker mellom 0,6-0,65l/mil. på blandet kjøring! Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 og handler man en X40 2001 eller nyere så er kvaliteten på bilene bedre enn de andre seriene... Tja, motormessig så er stemplene til fas 2 2.0t laget av papp og tåler max 215hk. Fas 1 tåler fint 300 på original innmat. Ellers er jeg enig da Fas 1 turbo ikke engang har retur ordning av bensinen fra bensinfordeleren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Tja, motormessig så er stemplene til fas 2 2.0t laget av papp og tåler max 215hk. Fas 1 tåler fint 300 på original innmat. Ellers er jeg enig da Fas 1 turbo ikke engang har retur ordning av bensinen fra bensinfordeleren :) Vel, jeg mente kvaliteten på en orginal bil da. Har skrudd på de i noen år, og mener at kvaliteten på disse bilene er høy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 GDI? Hva er galt med GDI a? Pappa har en sånn en, å den går faktisk mye bedre enn en vanlig 1,8liter, + at den bruker mellom 0,6-0,65l/mil. på blandet kjøring! Jeg har en 1.8i i min bil, den bruker _ikke_ 0.6-0.65 på mila :D Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Jeg har en 1.8i i min bil, den bruker _ikke_ 0.6-0.65 på mila :D Mye bruker den da? :D 0,8? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Kommer litt ann på hvor kaldt det er, og hvor hardt jeg kjører.. Men ligger vel i snitt mellom 0.7 og 0.8 en plass. Har ellers ingenting å utsette på den motoren, synes den har et svært behagelig drag :) Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Den har og det da =) hehe :D 0,7-0,8? driv du med bykjøring ell? hehe :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Svært lite bykjøring på meg.. Har to mil til jobb, to mil på landevei. Blir jo litt bykjøring også, men er vel heller lekne forbikjøringer og sånt som sluker bensin :D Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Er det Volvo eller renault motor i min v40 98 mod 1.6? vet det er renault kasse (dritt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg