Gå til innhold

Trekking av strømkabel til forsterker.

Ranger emnet

Lassjus

Anbefalte innlegg

Har noen peil på hvordan jeg får trukket en kabel fra batteriet til forsterkeren min i en Golf cabriolet fra 86. Hadde en golf 2, der det var hull lagt opp for trekking av kabler som disse? Ellers må jeg kanskje lage et hull, og da vil jeg være sikker på om det er noen fra før av, eventuelt hvordan jeg bør gjøre det.

Lassjus

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen peil på hvordan jeg får trukket en kabel fra batteriet til forsterkeren min i en Golf cabriolet fra 86. Hadde en golf 2, der det var hull lagt opp for trekking av kabler som disse? Ellers må jeg kanskje lage et hull, og da vil jeg være sikker på om det er noen fra før av, eventuelt hvordan jeg bør gjøre det.

Lassjus

Se etter gummi "tropper" i torpedoveggen, så tar du ut en og lager hull til kabelen, så setter du den på plass og trekker kabelen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. fant de ikke.. Men skal ta en titt til.

Takk forresten.

Kan være hull på de merkeligste steder. På sierraen min var det under coilen, så jeg så det ikke. Det du kan jøre hvis du ikke finner "tropper" er å åpne panseret å legge deg i dørken og se etter lys fra motorrommet;) Det var slik jeg fant mitt hull:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. fant et hull.. Så var det å finne ledningen jeg stikker inn inne i dashbordet da.. Hehe.. er ikke lett. Var en litt slitt "tropper" der, så den får duge, hvertfall foreløpig.

Lassjus

Lykke til, husk å bytt ut jordkabeln fra batteriet til karosseriet og kabelen(e) fra dynamoen til batteriet for bestmulig resultat;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, husk å bytt ut jordkabeln fra batteriet til karosseriet og kabelen(e) fra dynamoen til batteriet for bestmulig resultat;)

Faen, har jeg aldri tenkt på!

*Ut å fikle*

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider