NeuTraliZe Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Sett litt igjennom hvor ting har blitt spotta osv! og ser at mye er fra tromsø. tenkte dermed og åpne en ny tråd me spottings fra tromsø området! så kansje vi får samlet alle gromme biler osv inn her=) :popcorn :cab Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeuTraliZe Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Kan også starte med og spørre om noen har sett en Syyykt Grom amrikaner! er ikke helt sikker på hviken bil, men SYK lyd (Våkna av den :P) og hadde svart og rød lakk! Sto vell noe tall på siden tror jeg, men er ikke sikker! så den rett ved Kvaløya Videregående skole! Noen som har sett den samme? og kansje har litt bilder?:D Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Finnes en tråd om dette fra før av: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69326 Men hadde vært greit med en ny tråd,nye biler.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeuTraliZe Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Var det jeg tenkte! :D Men noen som kan svare meg på om de har sett den amrikaneren? ønsker veldi bilder om noen har:) Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg