Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vanvittig fete tråd... bladde meg gjennom alt nå.. skulle ha lakt meg men de skjedde jo ikke.

men måtte berre skrive et stå på "gutt" (som alle har kalt deg for her, hehe) før eg legger meg

lykke til (Y):D

 

ps. hvordan har du lert alt dette for x bredinga, støping ++?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanvittig fete tråd... bladde meg gjennom alt nå.. skulle ha lakt meg men de skjedde jo ikke.

men måtte berre skrive et stå på "gutt" (som alle har kalt deg for her, hehe) før eg legger meg

lykke til (Y):D

 

ps. hvordan har du lert alt dette for x bredinga, støping ++?

 

Takk Takk :D:D

 

Kommer oppdatering i kveld!

 

Alt om bredding/støping og sånn har jeg lært av å lese her på forumet og på VW-Audi forumet! Andre prosjekttråder og sånn! Blitt noen timer med lesing ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Det var den og, ja .... :P Da får jeg modde beklykta og! For på andre siden er det mindre plass, og dessuten er spylevæsketanken der!!

 

Planen er å være ferdig i løpet av sommeren!! Eller kommer an på hvor lang tid lakkering tar også, og ikke minst hvor lang tid det tar før jeg får råd til å lakkere!!!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut TAH. Ville vinklet den høytaler formen du lager litt skrått og opp...Blir bedre lyd

 

 

Enig der.... Har gjort det, men ser ikke sånn ut på bildet!

 

Har ikke viklet den så veldig, siden dette blir en midbass. Har coaxer i dashen, og diskenter høyere opp på dørsiden :D

 

Skal ut å trekke nå, så jeg kan støpe i morgen!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut T_A_H ;) Hva er planene angående lakkeringa? Lakke selv eller?

 

Takk:) Må prøve å finne noen som gjør det svart, for da jeg hørte på lakkværste her, skulle de ha 25k for lakkering av et lakkeringsklart golf-skall !!!

 

Men har hørt rykter om mange som gjør det mye billigere ikke så altfor langt unna, så skal høre litt.

 

hva har du tenkt til og trekke dørene dine med???

jeg har kjøpt inn sky og kontaktlim til mine. jeg har samme opplegg som dine dører. : p

 

Kontaktlim funker utrolig bra!!!

 

Skal trekke med først et tynt lag skumgummi (2mm eller noe), og så alcantara! Selges på installbay under navnet "Comfort suete" eller noe sånn:P

 

Også skal jeg sette på nye kromlister på sidene, og beholde vinylen på toppen der:)

 

Blir spennende å se hvordan det blir.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår