Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

nhymj.jpg

nhymj1.jpg

 

Baklyktene har kommet :D

 

FANT ET PANSER :) Tenkte det kunne være et utstillingspanser;)

 

Håper du ikke føler at jeg hermer etter deg; audifanatic.

nhymj2.jpg

 

Skal også mixe sammen en passende radiator av disse

nhymj3.jpg

 

jeg har ikke rustent panser på min bil, men derimot audifanatic på forumet her som har det. men nå har han vel slettet tråden om bilen sin.

 

det begynner å bli flere og flere som kommer med rustentpanser, og det ser knall ut når man har riktig farge på bilen.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trenger du panser eller?

 

Neida :) HAr et strøkent et og, men siden jeg fikk dette gratis, tok jeg det selvsagt med :D

 

jeg har ikke rustent panser på min bil, men derimot audifanatic på forumet her som har det. men nå har han vel slettet tråden om bilen sin.

 

det begynner å bli flere og flere som kommer med rustentpanser, og det ser knall ut når man har riktig farge på bilen.

 

Skrev vel audifanatic ;)Bare kom på at han hadde likt. ..

 

Men ser bra ut, uten at men ødelegger karosset :) Er fort gjort å bytte et panser :)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig prosjekt, lest hele tråden din nå, du virker veldig rutinert og nøyaktig så jeg gleder meg til å se resultatet:-)

Denne tråden blir å følge med på:pray

 

Takk for det :)

 

Egentlig skulle jeg oppdatert før helgen, men finner ikke kamerakabelen:crazysant:

 

Måtte nemlig lage en bad-look list på panseret, siden lyktene bygger så langt ned.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt til å plombere motoren til 160 hk og bremse? For karosseriet er vel ikke typegodkjent for mer enn det? Hvordan planlegger du å overgå dette? :)

For som jeg har skjønt har du tenkt til å prøve uten TÜV?

Du har snakket med Biltilsynet, sånn at de vet om ombyggingen?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt til å plombere motoren til 160 hk og bremse? For karosseriet er vel ikke typegodkjent for mer enn det? Hvordan planlegger du å overgå dette? :)

For som jeg har skjønt har du tenkt til å prøve uten TÜV?

Du har snakket med Biltilsynet, sånn at de vet om ombyggingen?

 

 

Eirik

 

man fikk vel golf 2 limited edition med G60 16v med 210 hk vel? er ikke noe stress trur jeg..

1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt)

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, tror jeg har funnet noe som interesserer deg på AutoDB i dag :)

Golf Rally stoler med dørpaneler etch :D

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1536100

 

Tak for den, du ,men henter skinnseter på lørdagen:)

 

Leverer også bilen til lakkering da ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rallyen ble levert med 16V G60 motor! Fins 70 stk av dem i hele verden! 210 hk ganske så riktig!

 

Nei.

Rallye ble levert med 8v G60-motor på 160 hk, og ble produsert i noe mer enn "70". Den du tenker på, heter G60 Limited, og hadde ikke samme breddinga som Rallyen, men hadde derimot fem dører. Motoren i denne heter 3G. Dessuten kom det 71 eksemplarer av denne. Denne fikk du kun i LP9V.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår