Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet

T_A_H

Anbefalte innlegg

• Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DA VAR DEN LEVERT :D:D og glemte å ta bilder av pussinga, men ikke spennende uansett

OG jeg har ferie en stund ;) Blitt litt slitsomt med jobb og golf en stund ... ;)

Fant også igjen noen bilder av lista jeg lagde for en stund siden. Var ikke pusset, men gir inntrykk av hvordan den blir.

Augenlock3.jpg

Augenlock2.jpg

Augenlock1.jpg

Augenlock.jpg

Vil også si at denne ble ikke laget for at jeg ville ha bad-look. Den ble laget fordi jeg kunne se frontplata mellom panser og lykter

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med tilbakemeldinger her :D

Lakkereren skal gjøre et mer nøye grunnarbeid, så tok litt tid. Men jeg får den igjen i starten av august :)

Står ikke noe om lister i tråden, så er ikke så godt å vite, men blir uten lister! Grunnen til det, var at det ikke satt der da jeg begynte ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
I 1995 hadde alle de store M3-speil og Rallye-front (og noen også RS-fanger). M3-speilene gikk av moten lenge før år 2000, så var det noen som ikke tok poenget..

M3-speil kom ikke før i 1997, vet det da min Polo var første Norske ikke-bmw med slike speil:vampire:

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider