Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har seg sånn at jeg ikke har råd til girkasse og nye foringer, så jeg må sette i det siden. Det er brukbart enn så lenge....

 

Får heller ikke jobbet så effektivt, siden det er mye skole og jakting om dagen! Men nå er hvertfal motoren og litt ledninger inne.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk :)

 

Her er nyhetene. Klødde meg i hue i lengre tider ovber hvordan jeg skal gjøre med radiatoren. Og her er løsningen.... Den passte ikke melom lyktene, eller mellom plata og motoren.

 

Så har flytta festene. Der et fortsatt klaring, men som dere ser på bildene, så er plassen noe redusert..........................

 

Radiator.jpg

 

Radiator2.jpg

Radiator3.jpg

Radiator1.jpg

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan understell har du tenkt på? kan ikke huske å ha lest noe om det, å orker ikke lese alt på nytt enda..:)

 

Har selv faktisk kjørt i filler mitt kw v1 justerbart/rustfritt

begge fremre dempere er ferdige, lekk begge to, mest sansynlig sjokket.

 

 

Lurer på om motoren kan være litt for tung for dempere som er designet for golf 2 med minst 1 liter mindre motor...

 

Har fått ett tilbud på Cobra evo3 med justerbar retur og detur...

Fikk det anbefalt av cobra, tittet først på evo2 med spesialtilpassede fjærer(en runde eller to ekstra ellerno) men cobra anbefalte evo3 istede. De mente at problemet var pga. tyngen på motoren.

 

 

en ting til, mener du hadde lagt til extra vekt baki, hvor mange kilo er gunstig?

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan understell har du tenkt på? kan ikke huske å ha lest noe om det, å orker ikke lese alt på nytt enda..:)

 

Har selv faktisk kjørt i filler mitt kw v1 justerbart/rustfritt

begge fremre dempere er ferdige, lekk begge to, mest sansynlig sjokket.

 

 

Lurer på om motoren kan være litt for tung for dempere som er designet for golf 2 med minst 1 liter mindre motor...

 

Har fått ett tilbud på Cobra evo3 med justerbar retur og detur...

Fikk det anbefalt av cobra, tittet først på evo2 med spesialtilpassede fjærer(en runde eller to ekstra ellerno) men cobra anbefalte evo3 istede. De mente at problemet var pga. tyngen på motoren.

 

 

en ting til, mener du hadde lagt til extra vekt baki, hvor mange kilo er gunstig?

 

Lykke til videre!

 

Hei og hå....

 

Jeg og lommeboka er ikke enige om understell enda, men bra med litt forslag! Hadde egentlig tenk på dempere laget for G3 VR6! Mener disse passer???? Hvis ikke finner jeg sikkert ut noe på VACN forumet! Men foreløpelig setter jeg bare på det orginale til jeg får den på hjul!

 

For vektkompensasjon, har jeg flytta batteriet baki, og slengt i en stereo. Den veier en god del. Rund 30 kg. + kasser osv. Så rekner med at det blir 50 kg vektfoskjell.

 

Mener å huske at 90 kg skulle til for at det skulle bli ei god tone på BT ;)

 

 

Fremgang?? Har tenkt ut at jeg må ha nytt ledningsnett fra sikringer til motorrom og lys osv da det gamle er klipt i filler. Noen som har??????

 

Torrrrrrrrrre

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Er gjort endel endringer. Noen kontakter er borte, andre har bytta plass osv. Pluss at det er et kjerv uten like. Har drevet flere timer uten å bli noe klokere....

 

Så bare kjøper et nytt i stedet for å tullemer med dette.........

 

Men det er tydelig at han som hadde det før visste hva han drev med :0

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå....

 

Jeg og lommeboka er ikke enige om understell enda, men bra med litt forslag! Hadde egentlig tenk på dempere laget for G3 VR6! Mener disse passer???? Hvis ikke finner jeg sikkert ut noe på VACN forumet! Men foreløpelig setter jeg bare på det orginale til jeg får den på hjul!

 

For vektkompensasjon, har jeg flytta batteriet baki, og slengt i en stereo. Den veier en god del. Rund 30 kg. + kasser osv. Så rekner med at det blir 50 kg vektfoskjell.

 

Mener å huske at 90 kg skulle til for at det skulle bli ei god tone på BT ;)

 

 

Fremgang?? Har tenkt ut at jeg må ha nytt ledningsnett fra sikringer til motorrom og lys osv da det gamle er klipt i filler. Noen som har??????

 

Torrrrrrrrrre

 

Kan du ikke trekke om nye da om det er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår