Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror nok de fleste mødre har stor forstråelse for at sånne ting skjer.. (spesielt innomhus..) så jeg tror hun tar dette med et smil...

 

Hehe.... Genialt, da :D Tror det gikk bra, siden det var på flisgulvet. Men hadde det vært på eikegulvet, er det spørs om ikke det hadde blitt værre :)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det står stille med resten av karosseri-arbeidet like til vi får kjøpt et nytt MIG-apparat og tinnsparkel, har jeg kasta meg over andre ting ..... :D

Kjørte ned motorn for en test-montering, men må skaffe meg travers og pedalsett til Passat Vr6, og servopumpe. Og Elefantjekk. ;)

04.jpg

Og som vi ser i bakgrunnen, er det noen MDF-plater der :yummy:

Da lukter det stereobygging:)

04-4.jpg

04-5.jpg

Har gjort et tappert forsøk på paint og vise dere hvordan det blir til slutt.

Har laget mål på kassa, og det tok meg noen timer og 4 ark å regne ut volumet av 6 forskjellige platebiter, som tilslutt skulle bli 20 ltr.

04-2.jpg

Det skal selvsagt støpes, så det blir runde former og trekkes med alcatran :D

Noen av dere syns sikkert stereo er helt unødvendig, men jeg elsker å sette pris på god musikk :violin:

 

Kom også en spennende pakke i posten med masse isopor-dotter. Og under dem gjemte det seg:

04-3.jpg

04-1.jpg

Jeg syns ikke de corradolyktene så så ille ut som folk skal ha det til. Det er også todelte, elektrisk justerbare, men litt for store. Litt mods, på lyktene og grillen, så vil de passe.... Takk for en hyggelig hendel, MagnusVW. Vet ikke om jeg vil bruke 2 månedslønner på andre rallyelykter.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. blir bra detta gitt:) .. hvor fikk du tak i den rallye fronten å hvor mye måtte du gi??.

 

Hjertlig.. ;) For lykter og grill ga jeg 800 KR !!!!! Riktignok er det corradolykter. Men ble positivt overraska over dem. Frontplata fra en jetta får jeg modde *litt*... lyktene er også et par cm for brede -> baufil ;)

Men absolutt et økonomisk alternativ for rallyefront for 6000!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ale kommentarer ;)

Boole: Syns også rallyegrillen er penest, men har desverre 1200 kr pr mnd, og det ville ta laaaang tid før jeg fikk råd til det. ;)

 

Massern og vw-vegard: Takk;) Ble imponert over hvor pen det vart, så jeg tror det blir bra med litt modding:D Trodde ikke Corrado lykter var 2 delte, men jammen var de :D Moro å ha noe litt annerledes også!

 

smide Racing: Den kjøpte jeg av MagnusVW her på forumet;) Har også lett etter corradolykter på nettet, men fant ikke noe i Norge...

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår