Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe..... Står igjen med ett problem, da... 90 % av alle felger med 5/100 boltsirkel er 17" - 19"..... Mange av de er pene, men de passer IKKE til golfen ;)

Må enten bestille nye (for dyrt for meg), sende noen steelies på bredding. Hva koster det, forresten?? Eller så har jeg sett på orginal audi a4/a6 felger.... Mange av de har 5/100. Eller da vente og vente og vente til det kommer noe tils.

 

Har du sett felgene som står på min? Skal selge de etterhvert, men ikke før jeg har kjøpt nye felger. (og nye felger kjøpes ikke før bilen er lakkert og omtrent ferdig montert)

 

Så om du ikke har skaffet felger til da, så vet du ihvertfall om mine. (9x16)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett felgene som står på min? Skal selge de etterhvert, men ikke før jeg har kjøpt nye felger. (og nye felger kjøpes ikke før bilen er lakkert og omtrent ferdig montert)

 

Så om du ikke har skaffet felger til da, så vet du ihvertfall om mine. (9x16)

 

Syns felgene dine er skikkelig fine, hvis jeg husker riktig (lest tråden din en to-tre ganger;)), og det er en god stund til jeg skal kjøpe felger, så det er mycke aktuelt =) Si ifra da du skal selge de, da ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.... Låser meg inne hos golfen ei helg, så er det gjort.... Å rote fram 4-5 tusen er i meste laget for meg for en grill.. Hvis du skjønner. Sparer til skinninteriør, serru....

men er egentlig ikke så mye mods. skjære av 2 cm av grill, litt plastsveis. Og skjære av litt plast av lyktene+litt sveising i plata... Så er det gjort!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å øve på tysk-prøve gikk jeg heller ned å monterte corradogrillen=) Da jeg først kom igang, ver det ikke noe problem... Tok omtrent 6 timer!.... Frontplata passte ikke så måtte sveise og sage i den til jeg ble fornøyd. Men restultatet ble bra, spesielt da jeg enker på hvor mange laken jeg sparte i forhold til rallye grillen! Blir spennende å se på lysvinkelen, men det er sånn elektrisk justering så det burde gå =)

golfmekkdes061.jpg

golfmekkdes062.jpg

golfmekkdes064.jpg

Ikke bry dere om den bøyen i grillen på det mørke bildet. Skal varme opp hele dritten og forme den litt. var litt dårlig passform på grillen...

 

Og til slutt et interiørbilde for litt julestemning;)

golfmekkdes06.jpg

Sveist noen av hullene i gulvet (orginalhull!) med MMG apparatet!!!

 

Hva syns dere??

 

Kommer en stereoppdatering snart, bare jeg får noen elementer! ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han som fant opp turbonatoren bør vel legges inn spør du meg.... Det er jo bare fanteri..

 

;) Kanskje den gir [liiiiiittegrann] bedre aks, men 450 gamp med en liten drittting til under 500 kr? Godt det var en spøk! Men tuning tar vi i tredje omgang!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår