Gå til innhold

Sette turbo i 9000

Ranger emnet


kaffi

Anbefalte innlegg

Greieste er å få tak i en hel motor å putte inn. Du turbo konverterer bare ikke n 9000i motor ;) Og sist men ikke minst det enkleste iht godkjenning er å skaffe seg en som er byggd som turbo i utgangspunktet. 9000 er ikke så dyr og sjelden at du ikke skal klare det vist du har penger nok til å konvertere. ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har bygget om og godkjent min til turbo.

 

På tidligere modeller (tror det er før -90) så skiller det på bremsene mellom i og turbo.

 

Få tak i en bil fra -94 eller nyere, og motor fra samme periode. Da får du et bedre motorstyringssystem med store muligheter senere :spin

 

Med tanke på godkjenning så trenger du kun Z-merkede dekk mener jeg hvis du har under 220 hk. Skal du ha samme effekt som Aero (225 hk), må du ha orginalt Saab sportchassi og du blir anbefalt 205/55-16, ZR dekk. Dette gjelder da hvis bilen har samme bremser som turbobilene ;)

 

Lykke til :hellothere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår