Gå til innhold

Noen som har bilder av en installasjon med 1 subb og 2 forsterkere?

Ranger emnet

SSRFW

Anbefalte innlegg

Trenger tips til hvordan jeg skal bygge anlegget bak i bilen! Leter som en gal rundt på forumet men finner som regel bare installasjoner med 2 subber. Noen som har noen bilder av ett bygg med 1 sub og 2 forsterkere? Har ekstremt lite fantasi. Skal ikke være noe fancy greier, bare veldig cleant og ryddig. Håper noen vet om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trenger tips til hvordan jeg skal bygge anlegget bak i bilen! Leter som en gal rundt på forumet men finner som regel bare installasjoner med 2 subber. Noen som har noen bilder av ett bygg med 1 sub og 2 forsterkere? Har ekstremt lite fantasi. Skal ikke være noe fancy greier, bare veldig cleant og ryddig. Håper noen vet om noe.

Hvorfor 2 forsterkere? 2 forsterkere på en sub?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir vel snart en A3 vil jeg tro! Så er vel helt ok med plass i trunken.. Trenger kun tips til ideer ikke teknisk! I mitt fantasiløse hode er det ikke helt det samme med 1 sub som 2, Vet det bare er å ta vekk en men.. blir liksom litt tomt:) Forsterkeren er forresten like lange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir vel snart en A3 vil jeg tro! Så er vel helt ok med plass i trunken.. Trenger kun tips til ideer ikke teknisk! I mitt fantasiløse hode er det ikke helt det samme med 1 sub som 2, Vet det bare er å ta vekk en men.. blir liksom litt tomt:) Forsterkeren er forresten like lange!

Ideen jeg fikk var subben i midten og en forsterker på hver side av subben, og forsterkerne ligger på hversin plate slik at de skrår ned bakover, hvis du sjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på de du sa nå LLH og jeg er i grunnen ikke ute ettersåpass innvikla oppsett! Vil gjerne ha litt plass igjen! Men takk for forslagene:) Det desmund gjorde med forsterkerene var igrunnen en ok ide forsåvidt, men kanskje det hadde vært bedre for min del å fått alt trødd mest mulig mot baksetene hvis dere skjønner! Kassen er ferdigbygd, så jeg tenker igrunnen bare å "forlenge" den med med en sponplate slik at den fyller helt ut mot sidene i bagsjerom.. Da vil jo også subben ligge jevnt med sponplata. Men hvis jeg gjør dette så kan jeg jo også vinkle kassen opp eller noe slikt før jeg kler den inne hvis det blir noe bedre lyd av dette eventuelt. Hvis dere skjønte hva jeg mente der! Vet ikke helt. Trenger igrunnen flere ideer hvis noen har noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider