Gå til innhold

Trenger et tilbud på anlegg

Ranger emnet

stianth

Anbefalte innlegg

Som topic sier.... jeg trenger et tilbud på et Kicker anlegg. Håper det er noien her inne som forhandler det...

Det jeg er interesert i pris på er 2Stk Kicker L7 10" og 1Stk Kicker SX1250.1 forsterker. og et komp sett. RS eller SS. Planen er å putte dette i en Golf 2, så tror det gi fra seg grei lyd... (trøkk) :win

Mvh Stian Th

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som topic sier.... jeg trenger et tilbud på et Kicker anlegg. Håper det er noien her inne som forhandler det...

Det jeg er interesert i pris på er 2Stk Kicker L7 10" og 1Stk Kicker SX1250.1 forsterker. og et komp sett. RS eller SS. Planen er å putte dette i en Golf 2, så tror det gi fra seg grei lyd... (trøkk) :win

Mvh Stian Th

Hei Stian. Ser at du ikke bor så langt herifra. Kan ikke du stikke en tur nedom Økern over helgen da, Eller hvis du skal på Autofilmessa, så kan vi jo slå av en prat der. Jeg er der hele helgen, på Nm finalen i bilstereo. Ring 90139894 hvis du har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke kommet på Autofil messa... Er opptatt hele helgen... Men kan ta meg en "bytur" over helga vett.... Dere holder til i Haslevangen 47 ennå?? Må jeg ringe å avtale møte eller er dere på økeren på dagtid???

Mvh Stian Th

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke kommet på Autofil messa... Er opptatt hele helgen... Men kan ta meg en "bytur" over helga vett.... Dere holder til i Haslevangen 47 ennå?? Må jeg ringe å avtale møte eller er dere på økeren på dagtid???

Mvh Stian Th

Er i Haslevangen 47. Og kommer til å bli her ei stund. Kommer du i mellom 09.30 og 17.00 så er sjansen veldig stor for å treffe meg her. Kan være ute et lite ærend, men er da i tillfelle straks tilbake. Velkommen skal du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider