Gå til innhold

Fotoboks uten blink?

Ranger emnet

Mr Deej

Anbefalte innlegg

Finnes dette?

Fant ut at det stod en stygging inni fjellveggen i tunnelen på riksveien fra drøbak til drammen. Den nederst i den lange tunnellen etter bommen.

Lå vel i en 110+ eller noe, men det kom ikke noe blitz, så heller ikke noe rødt lys som det pleier å være.

Litt nysgjerrig på om staten synes dem skal ha mine 8000kr eller om jeg slapp unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De boksene som står der ble vel satt opp i sommer om jeg ikke tar feil. Og det er da ikke så vanskelig å få øye på de. Er selvfølgelig lettere om du kommer fra Hurum siden. Men så vet jo jeg at de står der også ;)

Er jo bra det smeller fra rettkjeft. Få lappen og begynn å kjør så ser du hvor enkelt det kan være å ungå å se de før det er forsent.

Detta skal noteres og gnis inn når du får din første fotoboks bot. Er noe helt annet når du sitter på med faren din og han forteller deg at "her står det en fotoboks, pass deg for den om 3år når du får lappen"

var synd detta Eirik, men det ordner seg vel.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bra det smeller fra rettkjeft. Få lappen og begynn å kjør så ser du hvor enkelt det kan være å ungå å se de før det er forsent.

Detta skal noteres og gnis inn når du får din første fotoboks bot. Er noe helt annet når du sitter på med faren din og han forteller deg at "her står det en fotoboks, pass deg for den om 3år når du får lappen"

Vel, okei, jeg kjører ikke bil enda, så du har rett i at jeg ikke kan vite hvor oppmerksom man blir på fotobokser når man selv kjører. Min far har aldri fortalt meg om hvor fotobokser står, så jeg regner med at jeg har sett de selv. Kan nevnes at vi stussa på det begge to første gang vi kom nedover tunnellen etter at boksene var satt opp, men det var ikke så vanskelig å oppdage de. Kan også nevnes at ingen i min familie noengang har fått fartsbøter, hverken i kontroller eller fotobokser, og da regner jeg også med en bror på 23, så vel som en mor og far på 48. Bank i bordet :)

Og skulle jeg være så uheldig/"dum" å få en slik bot, kommer jeg hvertfall ikke til å sutre på Bilforumet.net av den grunn. En fartsbot er uansett selvforskyldt, uansett hvor mye du vrir og vender på det! :)

Skal du fortsette, foreslår jeg at du tar det over PM, slik at vi ikke ødelegger tråden til Mr. Deej.

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De boksene som står der ble vel satt opp i sommer om jeg ikke tar feil. Og det er da ikke så vanskelig å få øye på de. Er selvfølgelig lettere om du kommer fra Hurum siden. Men så vet jo jeg at de står der også ;)

De boksene har stått der i minst halvannet år, jeg ble knipsa der tidlig i 2005 en gang.

Og Mr Deej: Den gangen blinka det som bare det :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda..

Delbetaling i så mange år som mulig slik at inflasjonen gir meg rabatten jeg ønsker.

Da kan du jo heller ta noen dager i buret, slik at du blir en utgift for staten i stedet for inntekt...:) Neste gang jeg får bot blir det pallespikring! Ikke at jeg gleder meg til det, men det vil nok skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider