oledeg Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hei jeg skal på troligvis på autofil messa i morgen, Kassene mine er ikke helt ferdigstilt, og jeg har et lite teknisk spørsmål angående aerportene. Jeg har ikke hatt tid til å tilpasse portene enda, riktig lengde. Vil jeg tape mye hvis jeg ikke kobler til røret til aerporten? Hvis du ser på bildet skjønner du hva jeg mener. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det blir jo lyd, for å si det sånn... Håper bare ikke du skal konkurere med det... Da er jeg redd du blir ledd av ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det blir jo lyd, for å si det sånn... Håper bare ikke du skal konkurere med det... Da er jeg redd du blir ledd av ;) Får vel fikse det i morgen tidlig da :) Men er det noen som vet om jeg vil tape mye på det ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Tja... Hvis det er dB-Drag du har planer om så er det kanskje ikke så ille. Hullene dine vil fungere som veldig korte porter, og dermed føre til en høy tuningfrekvens. Problemet er at tuningfrekvensen vil mest sansynlig bli en del for høy til å treffe resonansfrekvensen i en vanlig bil. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg