Gå til innhold

Noen som har bilder av 240 med tåkelys

Ranger emnet

fsl

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SR er fra Bergen fra ca 87-88 til 97, så jeg har sett mange 245 med SR-skilt ;)

On-topic: 244en en kompis hadde for ca 2 år siden, med grøftelys fra Biltema innfelt i originalleppen. Fjernet fyren fra bildet, i tilfelle han ikke har lyst å være med.. Bilen har gått på dungen nå forresten..

244temalys.jpg

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fosse240:Er de lysa skrudd fast i leppa eller har du laget hull til dem?

Laget fester i frontplata eller noe, med type flattjern forma som en "L". De støtter seg jo litt til "spoileren", men henger godt fast. Brukte bare hullsag til å skjære ut. Syns mine er pene. Liker ikke de gigantiske kassene folk skal ha frampå der... Men smaken er som baken:)

08' S40 2.0D Summum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hella et eller annet av type "linse"

Hella Micro DE (snakk med meg når du har sjekka hva di koster så skal jeg garantere deg at jeg skaffer dem billigere..)

fosse240: første gang jeg ser en SR registrert 245, bortsett i fra min.

Jeg har to...

Og en ting til.. vil ikke anbefale noen å ha tåkelys på en bil i det hele tatt. Tåke/kurve/grøftelys, whatever. Skulle vert forbudt siden det ikke finnes en eneste kjeft som er i stand til å bruke de riktig (ingen regel uten unntak, men her alt for få unntak.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider