Sv3||ing1 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Pioneer klistremerke? Ca 10cm høyt og 30-40cm langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 antagligvis av pioneer norge :) kan sikkert få trykt opp køstøm av et trykkeri med godkjenning fra pioneer.. hvis ikke pioneer har den størelsen Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Eller Autod her inne f.eks? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[]_ []D Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 http://www.maxam-tuning.no Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 En fra hondaklubben sendte mail til pioneer og spurte om de hadde noen klistremerker til overs, og fikk visstnok stickers så det holdt i posten, gratis :) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg har en bærepose med forskjellige stickers :D Skaffet av Pioneer Norge Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Skal du ha noen "PLZ ROBB BILEN MIN! FORDI JEG REKLAMERER MED AT JEG HAR ANLEGG I BILEN MIN" klistermerker, så er vel Forhandlere veien å gå, de pleier å få en haug med gadgets fra produsentene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Får passe på å spille veldig lavt også da, sånn at ingen andre hører du har musikk i bilen. For det blir jo som å skrike ut " AT JEG HAR ANLEGG I BILEN MIN" :blah: Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har Focal i bakruta og Bass Brothers på bakluka allerede så det toget har vel gått allerede:D Har heldigvis forsikring for inntil 50 000 fastmontert ekstrautstyr så jeg stoler på Vesta viss jeg skulle være uheldig:D Takk for mange svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ethvert firma som driver med bildekor kan hjelpe med klistremerker. Finn logoen du vil ha på f.eks. http://www.brandsoftheworld.com og ta den med til bildekorfirmaet (elektronisk, altså minnepenn, cd, mail e.l.), forklar hva slags farge og størrelse du vil ha og spør om pris. Ikke verre enn det :) Formatet bør aller helst være .EPS, .CDR eller .AI, altså vektorbasert. Lurer du på noe ang. bildekor/klister er det bare å sende meg en PM :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Er det sant at anlegget spiller 10db høyere med et slikt merke over frontruten?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 nei, tror det var 9db det utgjorde Skillz2k Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 LoL, var det der virkelig så artig! Men men! Skal selv ha pioneer klister på golfen! Liten svart sticker på bakruta! Pioneer <3 Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 nei, tror det var 9db det utgjorde Skillz2k Det er nok 10db.... 9db er alpine klister;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det er nok 10db.... 9db er alpine klister;)Nei, nå tuller du. Tror det er bare 8db man øker.9dB er vel lyden USCarvor'n lager da den slipper sin siste fjert før den ryker. Akkurat for kort tid for å kunne måles, men nok til at TermLab'en sier "---" og selger på QXL annonserer den som: "... så kraftig at selv TermLab'en ikke klarte måle den!" "... uoffisiell verdensrekord!" "... for den kresne - samme lyd, bare luktløs..." Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg