på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Nei, nå tuller du. Tror det er bare 8db man øker.9dB er vel lyden USCarvor'n lager da den slipper sin siste fjert før den ryker. Akkurat for kort tid for å kunne måles, men nok til at TermLab'en sier "---" og selger på QXL annonserer den som: "... så kraftig at selv TermLab'en ikke klarte måle den!" "... uoffisiell verdensrekord!" "... for den kresne - samme lyd, bare luktløs..." Jeg lærer stadig noe av deg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Pioneer klistremerke? Ca 10cm høyt og 30-40cm langt. http://stickers.dk/product.asp?product=2275 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Okey, for å være litt mer på den seriøse siden her :) Du finner neppe ett 10x30 eller 10x40 merke.. Forholdet på Pioneer-logoen er vel gjerne 1:7 mener jeg å huske, så skal du ha det 10cm høyt ender du opp med ett som er 70cm langt. Skal du ha det 40cm langt så blir det ca 5,5 cm høyt. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Legg merke til ca 10cm:) Har forresten ikke tenkt til å ha det i frontruta:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Får passe på å spille veldig lavt også da, sånn at ingen andre hører du har musikk i bilen. For det blir jo som å skrike ut " AT JEG HAR ANLEGG I BILEN MIN" :blah: Vet ikke helt, meg jeg pleier ikke å la musikken stå på når jeg går fra bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg