Gå til innhold

Nye regler ang teori prøven i 2007?

Ranger emnet

Audi-Rong

Anbefalte innlegg

Den gamle ordningen?

Noe av det som irriterer meg mest med dagens teoriprøve er at spørsmålene ikke dekkes 100 % av teoriboka.

Kanskje de klarer å lage spørsmålene rett denne gangen?

Jeg orker ikke å diskuterer teoriprøvens vanskelighetsgrad fra folk som mener "nåååååhh, teoriprøven er enkel, syns du ikke det er det noe rart med deg, nåååååååååh".

Edit: Men endres sikkert ikke.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilprosenten skal visstnok settes ned ja, det har jeg også hørt. I fjord gikk den vel ned også, da det plutselig ble et "rush" av stryk på div trafikkstasjoner rundtom (var på TV/avis ).

På teoriprøven jeg hadde var det mye helt tåplige spørsmål, men jeg bestod med grei margin.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilprosenten skal visstnok settes ned ja, det har jeg også hørt. I fjord gikk den vel ned også, da det plutselig ble et "rush" av stryk på div trafikkstasjoner rundtom (var på TV/avis ).

På teoriprøven jeg hadde var det mye helt tåplige spørsmål, men jeg bestod med grei margin.

Og det har ikke med hvor mange feil man har, det har med at de møter opp totalt uforbredt, og bruker 30% av tiden de har til rådighet.

EKSTREMT hvor lite oppegående folk er når det gjelder teorien. Skal være rimelig blåst om man mener teorien er noe man raser rett gjennom uten å vite hva som er framme på bilen (ja, jeg har MYE erfaring fra området). :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da jeg tok min første i 05 var den alt for lett. Tok 20 min og hadde 8 feil av 27 mulige. Da las jeg boka en gang og hadde et par prøver åp nettet, som var vanskeligere enn den jeg tok hos BT.

Må ta opp igjen nå snart, men mine kamerater sier den ikke er så værst denne heller.

Er bare å øve til det sitter, så går det greit.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 feil kommer ikke til å skje..

Har hørt rykter om at den skal settes ned til max 5 feil..

Når jeg tok teorien ble jeg veldig overrasket over at det var så simple spørsmål.. Bare å tenke litt logisk og forstå hvordan trafikken fungerer så står du.

Jeg fikk 2 feil på første forsøk :ass:

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider