Gjest brunerune Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har et problem med stereon i bilen. Av og til, og kanskje ofte og, kutter bare forsterkeren og subbene, som om de ikke får strøm... Sånn helt tilfeldig, gjerne 3 ganger i minuttet, eller 3 ganger i timen. Det varer bare i par sekunder, men er jævlig irriterende! Hva kan vær gale? Spillern er helt fin.. Jeg har en Sony mp3 spiller, vanlig.. Sinus Live 5 kanals kobla til to stk. kicker competition 12".. Strømmen er kobla direkte til batteriet, gjennom en sikring såklart. NB: Har sjekka, og alle kabelsko osv sitter fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Spiller du høyt når det kobler ut? Mange ohm har du koblet subbene til? Blinker protect lampa når det kobles ut? Har du bra jording? :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Spiller du høyt når det kobler ut?Mange ohm har du koblet subbene til? Blinker protect lampa når det kobles ut? Har du bra jording? :) Har ikke no å si hvor høyt jeg spiller.. Vet ikke det der med ohm, men har kobla begge subbene sammen på subwoofer utgang på forsterkern, spilte bedre enn når jeg brokobla dem.. meg og Zetec testa en gang! Uansett, det med protect lampa vet jeg ikke, da forsterkern ligger i bagasjerommet, men kan sikkert sjekke det en dag. Har bra jording ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 kan ikke være noe så enkelt som at den ikke får signal på remoten da?? kan måle med multimeter mellom tilkoblinga til remoten på forsterkeren og jord... litt småbrudd eller no lykke til Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 kan ikke være noe så enkelt som at den ikke får signal på remoten da?? kan måle med multimeter mellom tilkoblinga til remoten på forsterkeren og jord... litt småbrudd eller no lykke til Det kan faktisk være, må ta en gjennomgang av stereon i helga.. kan være så mye, dårlig kontakt i strømledningen og.. den irrer litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg