Gå til innhold

Audi Rs2 Selges!

Ranger emnet

Ajay

Anbefalte innlegg

94 modell RS2

560 HK 710 nm

(dette har jeg aldri fått bremset eller papirer på) Forrige eier som oppga dette til meg.

Men kan bekrefte at 0-100 er undert 4 sek.

km: 110 000

modell: 1994

HK. 550@710 nm

bremser: 322x32 mm bremser

Felger: 18x8 fra 993 TT på 245/35/18 P-zero dekk

(helt nye)

Bilen er helt strøken, ikke en ripe i lakken. (Ny lakkert 2002).

Skinn-interiør, airCondition, el ruter, osv... alt av utstyr.

DETTE er ikke en varebil!!! Registrert for 5 personer!

4" Ferrita effekt-anlegg

Bilstein justerbare dempere og orginale fjører.

Helt sinnykt grom lyd i bilen når du har dratt på litt, slik at eksos anlegget er skikkelig varmt, brommer værre enn en et Color Line skip på fri eksos!! Har akkurat fått i ny gearkasse etter havari, fikk tak i ei laaaang ratet kasse fra tyskland. Kassa er akkurat nyoverhalt, så ingen slark eller noe slikt. Nå klarer bilen 0-90 på 1 gear og 160 på 2. gear. Men etter det blir kassa normal tettere.

Bilen selges kjøp av SUpra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Når bilen har nok power er det veldig positivt.

ikke i lyskryss med sinter, dog..?!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Typhoon_

1: du har PM

2: har ES-Tuning rørt bilen din???

3: Får jeg svar på PM ?

:)

ES-TUning har nok ikke vært bortpå bilen min, den var trimma da jeg kjøpte den. Er import fra sveits i 2000.

Men jeg kan dog ikke garantere at det er 550 hk i den. Har aldri fått dette bremset eller testet. Står 204 KW i vognkortet. Men vet at det er mere HK enn det i bilen. Opplysningene jeg fikk da den jeg importerte den var at bilen har Competition top (godt mulig at alle rs2 er det) , justerbare kamdrev, haltec datasprut, 4" ferrita, motoren er meget vell balansert du klarer lett 8-8500 rpm. Dette hadde eieren bremset til 550 hk, men fikk aldri noen papirer eller bevis på dette. Fikk bilen temmelig rimlig da jeg kjøpte den, men har kosta på den endel, bla. 18"x8 993 felger, nytt understell dempere/fjører, alt som heter foringer/pakninger på understell er skiftet.

Bilen går for Hbo. 300k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår