Gå til innhold

Audi Rs2 Selges!

Ranger emnet

Ajay

Anbefalte innlegg

Originally posted by Yatsy

Hvilken turbo og grenrør sitter det i denne kjerra.? Farge på dysene evt størrelsen på de..?

Vet ikke hva slags turbo som sitter på den, men mener å huske at det er en sånn hybrid sak. Vet ikke altså. Dysene er sølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo
Originally posted by Ajay

*Står 204 KW i vognkortet.*

Burde det ikke ha stått 232kw i vognkortet da siden det er orginal effekten;)

Ikke vet jeg, men står iallefall 204 KW i vognkortet. Mulig det har noe med avgifter eller.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ivers

Så kommer du til teknisk og så finner de ut at det er mer gamp enn det, så blir'e plutselig 1500 kr i avgifter per kW lol :D

Hvordan skal de klare å finne ut det da ??

Og vis jeg blir stoppa kan jeg jo alltids bare switche over til "sparebluss" program på dataspruten. :D Er jo bare en knappe trykk det. GÅr foresten an å programmere inn verdier på egne brytere der som forandrer bilens motoreffekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bilen er registrert i 94 slipper man å betale avgifter for økt effekt. På biler som er registrert i 96 og etter derimot..

Dette gjelder vel bare hvis bilen er registrert i Norge før 96. Denne bilen er tatt inn i 2000, og må derfor betale avgifter hvis det skulle være nødvenndig :)

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 years later...
Da tror jeg heller at valget faller på en Lotus Elise ;) :D

Ikke noe vondt ment mot Lotus, men det er veldig rart om du først tenker å kjøpe en Audi RS2 Avant, 5-dørs, 5-seters med 500+ hk og over 700 nm, forså plutsli gå over til å ha lyst på en 2-dørs, 2-seters sportsbil med 140-160 hk.

Jeg vil tro de fleste ville valgt RS2'en i dette tilfelle. Selv om Lotus Elise er en "sportsbil" så kan jeg garantere deg at flere vil snu hodet etter Audien.

Audier i RS-serien er ALLTID et godt kjøp, spør Jeremy Clarkson om du er i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår