Tuscani Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hyundai har vært å flikket litt igjen på vår kjære coupe, nå kommer den også til å bli produsert som en CCS, altså en cabriolet med tak :) http://www.dinside.no/php/art.php?id=312823 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hm! litt snodig nytt design, ser ut til at dem kun har endra på front og bak partiet.. så også forferdelig høy ut bak? Komme til norge i oktober ja,.. Når jeg snakka med forhandleren senest for 20 min siden,hadde dem ikke hørt om coupeen kom til å bli forrandret til neste år:hvaskjera jaja.. jeg får ihvertfall gliset i morgen, ferdig tectylert og på piggfritt.. Snødde faen me her i natt! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hm! litt snodig nytt design, ser ut til at dem kun har endra på front og bak partiet.. så også forferdelig høy ut bak? Komme til norge i oktober ja,.. Når jeg snakka med forhandleren senest for 20 min siden,hadde dem ikke hørt om coupeen kom til å bli forrandret til neste år:hvaskjera jaja.. jeg får ihvertfall gliset i morgen, ferdig tectylert og på piggfritt.. Snødde faen me her i natt! :( Jeg har sendt mail til Hyundi Motor Norge, så får vi se hva de sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Får opplyst om at de får inn noen biler før nyttår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg