Gå til innhold

Torild skogsholm smart?...... nei

Ranger emnet

speedy

Anbefalte innlegg

Originally posted by zlinky

først trodde jeg "meningene" dine i postene var ironiske, men nå har jeg blitt litt i tvil....

derfor fremmer jeg nå et forslag om kniv som eneste sikkerhetsutstyr i bilen din OG i bilen til Torild Skogsholm :D

eller mer seriøst: våkne opp!!

Så du nekter for at du har en underbevissthet som styrer dine handlinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grøfterally har nok rett.. Vi må fjerne alle privatbiler og knuse de til 100000000 smådeler, slik at vi er sikre på at de aldri kan brukes igjen.. deretter er det nok best at vi tar i et tak sammen og ødlegger alle veiene til bøndene slik at de må frem med hest og kjerre.. thumpsup

Når dette er gjort vil flere 100.000 nordmenn være uten jobb fordi at de jobbet i bilbransjen (bilselgere, mekanikere osv...) Men det gjør ingen ting.. fordi alle har det bra og er snille mot hverandre og vi kan leve i mangen år på oljefondet..

BTW: Husket du å levere inn sertfikatet ditt i dag??:D :D :D :D

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulling skogsholm burde f**n meg blitt bura inne for drap... Først får hun avgiftene på biler og bensin så sinnsvakt høyt at det er få som har råd til ordentlig sikker bil, i vaffal blandt ungdommen, så skal hun faen meg sette ned standaren på norske veier for å få flere til å kjøre kollektivt!!! Mange av veiene i norge er da livsfarlige nok hvis ikke hun skal gå inn for å gjøre dem dårligere oxo... hun skulle vært sperra inne... Sett martin schanke i hennes plass, da skjer det ting tror jeg...

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøfterally, jeg synes du snarest bør ta deg en permanent ferietur til dine ideologiske forbilder i Nordkorea.

Politikken du foreslår her er så hårreisende naiv og virkelighetsfjern at jeg tror du kommer til å trives der nede. Hva skal vi med frihet når du kan få gratis buss og en hybel i gangavstand til fabrikken der du jobber sammen med ti tusen andre lykkelige arbeidere?

Har det i det hele tatt falt deg inn at når det er så dyrt som det er å bruke bil i dag, så vil folk bruke kollektivmiddel når det er mulig? Jeg reiser selv en del kollektivt, og jeg hater hvert minutt av det. Er ikke tiden din verd noe som helst?

Svein: som du sier vil flere 100.000 bli arbeidsledige, men du bommer litt på hvor mange hundre tusen. Under transportstreiken i Frankrike i fjor ble det anslått at 70% av befolkningen ble direkte berørt, og at om streiken varte mer enn 14 dager sto budsjettunderskuddet i landet i fare for å til å bli så stort at Frankrike ikke ville klare å møte minstekravene sommedlem av EU. Så tar du den situasjonen, og innfører den på permanent basis... men det er sant, da blir det i alle fall færre biler på veiene.

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt offtopic pluss at jeg sikkert blir bannet fra forumet på livstid siden jeg kommer med denne uttalelsen, men here goes:

Grøfterally, møter jeg deg, skal vi lage en scene som klippet ut fra Texas Chainsaw. Tror nok du eter i deg de latterlige, komplett idiotiske uttalelsene dine når du har en rusten sagkjede noen centimeter fra det misbrukte lille ansiktet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Grøfterally, jeg synes du snarest bør ta deg en permanent ferietur til dine ideologiske forbilder i Nordkorea.

Politikken du foreslår her er så hårreisende naiv og virkelighetsfjern at jeg tror du kommer til å trives der nede. Hva skal vi med frihet når du kan få gratis buss og en hybel i gangavstand til fabrikken der du jobber sammen med ti tusen andre lykkelige arbeidere?

Har det i det hele tatt falt deg inn at når det er så dyrt som det er å bruke bil i dag, så vil folk bruke kollektivmiddel når det er mulig? Jeg reiser selv en del kollektivt, og jeg hater hvert minutt av det. Er ikke tiden din verd noe som helst?

Svein: som du sier vil flere 100.000 bli arbeidsledige, men du bommer litt på hvor mange hundre tusen. Under transportstreiken i Frankrike i fjor ble det anslått at 70% av befolkningen ble direkte berørt, og at om streiken varte mer enn 14 dager sto budsjettunderskuddet i landet i fare for å til å bli så stort at Frankrike ikke ville klare å møte minstekravene sommedlem av EU. Så tar du den situasjonen, og innfører den på permanent basis... men det er sant, da blir det i alle fall færre biler på veiene.

Husk at det er en vesentlig forskjell på en streik i transportsektoren, det vil man jo absolutt ikke ha, transportsektoren er en av våre viktigste næringer.

Det jeg derimot mener at bør bli historie er privatbilismen, den har vi ikke behov for i et så lite land som Norge, det er fullt mulig å bruke kollektivtransport som eneste transportmiddel her i landet.

Og ja, jeg bruker stort sett kun kollektivtransport, og synes det er ganske greit, i Oslo sentrum som jeg stort sett er er det veldig greit å komme seg fra A til B på den måten, både med t-bane, trikk, og buss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Totalt offtopic pluss at jeg sikkert blir bannet fra forumet på livstid siden jeg kommer med denne uttalelsen, men here goes:

Grøfterally, møter jeg deg, skal vi lage en scene som klippet ut fra Texas Chainsaw. Tror nok du eter i deg de latterlige, komplett idiotiske uttalelsene dine når du har en rusten sagkjede noen centimeter fra det misbrukte lille ansiktet ditt.

Jeg gleder meg til å møte deg, kanskje vi møtes på neste streetmeet? Jeg skal dit ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Grøfterally

Husk at det er en vesentlig forskjell på en streik i transportsektoren, det vil man jo absolutt ikke ha, transportsektoren er en av våre viktigste næringer.

Det jeg derimot mener at bør bli historie er privatbilismen, den har vi ikke behov for i et så lite land som Norge, det er fullt mulig å bruke kollektivtransport som eneste transportmiddel her i landet.

Og ja, jeg bruker stort sett kun kollektivtransport, og synes det er ganske greit, i Oslo sentrum som jeg stort sett er er det veldig greit å komme seg fra A til B på den måten, både med t-bane, trikk, og buss.

Hva med folk som bor på bygda og ikke vil flytte inn til byen da? Der er det umulig å ha et velfungerende kollektivsystem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøfterally: Du heter vel ikke tilfeldigvis Skogsholm til etternavn vel??? Virker litt sånn... Skulle vi hatt et mer fungerende kollektivsystem har til lands, burde mye mer blitt privatisert... Bare se på NSB, jeg kaller ikke dem velfungerende... Men bare tvihold på synspunktene dine, så får du kanskje plass på stortinget en dag.

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider