ThomasR Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg lurte på om det er lov å ha Streamer/"klistremerker" i bakruta? hvis ja, kan man ha de hvor man vill? eller kan man dekke hele ruta? jeg veit jo at man kan sote så mye man vill av bakruta, derfor jeg lurer på om dette oxo er lov.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 det er lov til å ha i bakruta ja,så vidt jeg vet.,.kjenner ingen som har blitt stoppa med dette:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 bakruta er fritt land mr! Du kan tilogmed male den med bengalakk! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 skal det ikke være no sånn at man ser evt. blålys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Trenger man og se blålys da? - Ettersom store varebiler og lastebiler ikke har noen rutebak og ser ingenting. Så hvorfor skulle en personbil ha det? Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 det var det jeg oxo tenkte, at varebiler å lastebiler ikke har bakrute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Du har sidespeilene til å se blålys med.Er ikke påbudt å ha speilet inne i bilen heller.Men greit å ha.. Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Velvel, noen burde lese regelverket en gang til. Har bilen krav til innvendig speil (det står noe om kravene i loven), skal man via dette kunne se utrykningskjøretøy gjennom bakruta. Dvs at du kan sote en del, men fremdeles ha mulighet til å se blålys. Bengalakk, streamer over hele, osv er derfor ikke lov på biler som har krav om innvendig speil. Og en varebil har ikke alltid krav om dette, derfor har noen av disse heldekkende sperrevegg, bakluke uten vindu, osv. Sjekk http://www.lovdata.no - Kjøretøyforskriften - Vindu (eller Speil, husker ikke), for mer info, der står alt man trenger å vite. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Og igjen, dette har faktisk blitt tatt opp i mange poster, soting her og der og streamer oppe nede og i mente :) Søk så finner man (Og man kan faktisk se strober igjennom benga hvis det er ganske mørkt ute og bengaen ikke er så tykk :rolleyes: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 men, dette går nok greit?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Det der kan de vel ikke si noe på.På en sierra jeg hadde trengte jeg ikke å ha speil innvendig sa de på naf på eu kontroll.Fin farge på bilen din forresten:) Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Det der kan de vel ikke si noe på.På en sierra jeg hadde trengte jeg ikke å ha speil innvendig sa de på naf på eu kontroll.Fin farge på bilen din forresten:) Takker :D Regner med at det går bra jeg oxo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg