T0mmen Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Heisann. Om ikke mange dagene får jeg mitt Fusion Jonah Lomu 6.5" frontsett, og jeg tengte da og begynne med noe glassfiberbygging til min B Vectra. Fres må jo såklart kjøpes inn. Var innom Mekk kjeden idag, og titta litt. Der var det en fres fra Best Tools til 429,- og et sett med "freser?" til 698,- Er det noen som har god/dårlig erfaring med disse fresene? Også limpistoler med lim. Går det bra å bruke vanlig limpistol, sånn som man smelter limet med til bruk av lime baffel og støttene? Takker for svar på forhånd:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det du leter etter er kant-fresestål, med løpehjul i bunnen av fresestålet.. Da freser du glatt ringer... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det du leter etter er kant-fresestål, med løpehjul i bunnen av fresestålet.. Da freser du glatt ringer... Hmm..Det ligger bilde av fresa i prosjekt tråden min, om du kan titte der å se om det er rett fresa?:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Heisann. Om ikke mange dagene får jeg mitt Fusion Jonah Lomu 6.5" frontsett, og jeg tengte da og begynne med noe glassfiberbygging til min B Vectra. Fres må jo såklart kjøpes inn. Var innom Mekk kjeden idag, og titta litt. Der var det en fres fra Best Tools til 429,- og et sett med "freser?" til 698,- Er det noen som har god/dårlig erfaring med disse fresene? Også limpistoler med lim. Går det bra å bruke vanlig limpistol, sånn som man smelter limet med til bruk av lime baffel og støttene? Takker for svar på forhånd:) Har kjøpt en sånn fres. Den har blitt byttet to ganger alt. Så veldig bra er det nokk ikke. Men hvis du kunn skal bruke den denne ene gangen og kanskje en gang til så holder det nok. Er 1 års garanti på de så du får ny når den blir vræka. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 http://www.clasohlson.no/ Virker som om mange har problemer med freser med liten motor. 2100watts fres: Håndoverfres, CO/TECH. En kraftig maskin med høy effekt, 2100W. Trinnløs turtallsregulering med mykstart, ubelastet 8000-23000 o/min. Spindellås for enkelt fresbytte. Ratt for finjustering av fresedybde. Leveres med 6, 8 og 12 mm spennhylser, sponstuss, sideanlegg, kopieringsring, sirkelfresanordning samt nøkkel. koster 700kr. Hvis den er kraftig nok er den ganske billig, og det følger med kopieringsring og sirkelfresanordning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Har handlet den fresen som er nevnt over her..Handla den og noen freser igår..Så vi får se hva den duger til:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg