turbo_boY Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Noen som hare en orginal fanger til neon liggenes! Må prøveog fikse så je får spredere i org fanger!! og gidder ikke ødelegge den jeg har;) Svar på PM;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Noen som hare en orginal fanger til neon liggenes! Må prøveog fikse så je får spredere i org fanger!! og gidder ikke ødelegge den jeg har;) Svar på PM;) har fanger liggende.. men får org. fanger med org. spredere Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 har fanger liggende.. men får org. fanger med org. spredere Mye da? Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 viss du skal ha min org fanger må du nok vente litt.. tenkte ha den på mens eg modda litt på den andre.. men sjekk feks saggrenda bilopphuggeri.. de har mye Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 viss du skal ha min org fanger må du nok vente litt.. tenkte ha den på mens eg modda litt på den andre.. men sjekk feks saggrenda bilopphuggeri.. de har mye jepp har skjekka nå!! Han sa at han skulle skjekke det ut for meg!! Men han trudde ikke han hadde det:( Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 jepp har skjekka nå!! Han sa at han skulle skjekke det ut for meg!! Men han trudde ikke han hadde det:( du kan jo evt. ha spredere i den org utsparingen i fangeren? Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 joa je kan vel deg egentlig.. må se hva det blir til.:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg