steinerik Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 remote(blå/hvit) på min clarion spiller er død. kjøpt meg en brukt clarion men får ikke noe spenning ut fra remoten på spillern. er en Clarion DXZ868RMP forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 remote(blå/hvit) på min clarion spiller er død. kjøpt meg en brukt clarion men får ikke noe spenning ut fra remoten på spillern. er en Clarion DXZ868RMP forresten. Er det ikke flere uttak... en brun ledning på min ihvertfall, som er til motorisert antenne, den kan du bruke....tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinerik Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 ok kan prøve det;) har ikke spenningstestern her men kan jo ikke skade. har en vw golf 4 99 modell hørte at jeg måtte bytte om en strøm kabler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Du kan jo også koble deg på den strømledningen som er tenningstyrt da (gul?), så lenge det er + så er det samma hva du kobler på... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinerik Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hmm gul tror jeg alltid skal være på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hmm gul tror jeg alltid skal være på. Er rød som er til tenninga ja;) ikke den gule. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinerik Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hehe tenkte meg det;) men er det ikke litt rart at brun eller bla/hvit ikke funker? og noen som kan si farge kodene på rca pluggene til denne clarion og hva er den sorte pluggen som er i samme bunt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hehe tenkte meg det;) men er det ikke litt rart at brun eller bla/hvit ikke funker? og noen som kan si farge kodene på rca pluggene til denne clarion og hva er den sorte pluggen som er i samme bunt? Du mener iso pluggen? Blå er jo remote, Gul skal ha konstant strøm, Rød til tenningsstyrt strøm, Svart er minus, og orange trenger du ikke koble, men den skal være styrt av lysbryteren på bilen http://www.bilradiospesialisten.com/index.php?aID=49&ids=artID Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 det som er fint med remote til antenne er at den på mange spillere kun er aktiv når du hører på radioen! :) Nei, stjæl deg strøm fra et baklys i værste fall.. Bare ikke huk deg på bremselyset.. kjedelig med musikk kun når du bremser! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinerik Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 vet det;) nei tenkte på rca pluggene jeg. de har forsellige farger på seg. 6 kanaler + 1 inngang. skulle likt å vite hva som var hva;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 vet det;) nei tenkte på rca pluggene jeg. de har forsellige farger på seg. 6 kanaler + 1 inngang. skulle likt å vite hva som var hva;) Åja sånn.... Nei det er vel bare å prøve seg fram. Så det står ingenting bakpå spilleren om utgangene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinerik Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 nei:( bare en bunt med plugger som stikker ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 nei:( bare en bunt med plugger som stikker ut. jaha... hvilke farger er det på dem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinerik Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 har vel, 2 lilla, 2 svarte, 2 hvite, 2 (av en farge til som jeg ikke husker) + en sort kontakt som ser ut som en hunkjønn jackplugg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 har vel, 2 lilla, 2 svarte, 2 hvite, 2 (av en farge til som jeg ikke husker) + en sort kontakt som ser ut som en hunkjønn jackplugg. Den som ser ut som en jack-plugg vet jeg ikke hva er til, jeg bruker den ikke. Jeg tror vi har et problem angående de rca-kontaktene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg