Fres Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 jackpluggen er vel bass i mono? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Den som ser ut som en jack-plugg vet jeg ikke hva er til, jeg bruker den ikke. Jeg tror vi har et problem angående de rca-kontaktene:D Er det gjenger inni den "jack-pluggen"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 snu spilleren din opp ned, som oftest står det på undersiden. Overraskende mange som ikke er klar over det. Jack-pluggen kan feks være til fjernkontroll Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 snu spilleren din opp ned, som oftest står det på undersiden. Overraskende mange som ikke er klar over det. Jack-pluggen kan feks være til fjernkontroll Fjærnkontroll med ledning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Fjærnkontroll med ledning? Morn du! Dersom du skal svare på bilstereorelaterte henvendelser syns jeg du burde utvide din viten innenfor dette feltet litt. Et lite tips bare... Ja, fjernkontroll med ledning Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Morn du! Dersom du skal svare på bilstereorelaterte henvendelser syns jeg du burde utvide din viten innenfor dette feltet litt. Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Beklager OT: Dersom du ikke har kjennskap til spillere der fjernkontrollen er kabelstyrt og sluttstykket på kabelen er en vanlig minijack så er det åpenbart for meg at din viten strekker seg til en begrenset lengde. Det ville vært fint for trådstarter med hjelp fra noen som har peiling. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Beklager OT: Dersom du ikke har kjennskap til spillere der fjernkontrollen er kabelstyrt og sluttstykket på kabelen er en vanlig minijack så er det åpenbart for meg at din viten strekker seg til en begrenset lengde. Det ville vært fint for trådstarter med hjelp fra noen som har peiling. Ja sånn sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinerik Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 ingen som har noe peiling? står noen steder på nettet at man kan velge på spillern hva som skal til hva, men finner ikke noen menyer for det. heller ikke i bruksanvisningen står det noe særlig om rca pluggene. aldri sett så dårlig bruksanvisning forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg