Gå til innhold

Dugg i Angeleyes, ett hull bak. Hva kan jeg gjøre?

Ranger emnet

Tidligere bruker

Anbefalte innlegg

Aner ikke :( Vet bare at Johnson her på vectra forumet har samme problem :( Men skal prøve først å tette 100% igjen det hullet med en løsning som kan fjernes.

Heisann. bare kjør ei stund til med det.. ikke rør proppene bak. Ser ut som det er gått vekk i mine... har ihvertfall ikke lagt merke til noe i det siste... så bare vent ei stund og se...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. bare kjør ei stund til med det.. ikke rør proppene bak. Ser ut som det er gått vekk i mine... har ihvertfall ikke lagt merke til noe i det siste... så bare vent ei stund og se...

Det der hørtes ut som en altfor lettvint løsning :P Det gir ikke noe logisk svar for meg :( Eller er det noe bak det han sier folkens? tar fortsatt imot tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes ut som en altfor lettvint løsning :P Det gir ikke noe logisk svar for meg :( Eller er det noe bak det han sier folkens? tar fortsatt imot tips :)

som sagt så har jeg ihvertfall ikke sett noe til duggen på ei stund... Kanskje etter at lysa har blitt brukt en del så har de klart å fordampe ut fukten i lykta... ikke vet jeg. Ihvertfall bare vent å se litt :op:

Kan jo bytte over til orginallyktene hvis du ikke kommer gjennom eu-kontrollen med dem...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke :( Vet bare at Johnson her på vectra forumet har samme problem :( Men skal prøve først å tette 100% igjen det hullet med en løsning som kan fjernes.

De proppene du snakker om er utlufting til dugg, så er nok ikke så lurt å tette disse helt, hvis du ser på orginal lykta di så er det propper der også, men det er fler. Så mitt forslag er å kanskje lage ett hull til og plassere en gummi propp der, men ikke så du tetter den.

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok trekker tilbake det jeg sa. Var ute og kjørte i regnet i dag og duggen kom. Men det er ikke snakk om så mye lenger. Bare tynt tynt dugglag ved blinklyset. Kom mer i begynnelsen, så tyder jo litt på at det forsvinner litt etter litt ihvertfall (tror og håper jeg :op:)

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med mine angeleyes til golf også. Fikk dugg i starten. Mine hadde også luftehull, men virket som de ikke helt holdt. Åpnet opp gummidekselet bak lykta helt øverst og kjørte en god og lang og hard tur så jeg var sikker på at det skulle bli godt å varmt frammi der. Etter turen var duggen borte, tettet igjen dekselet øverst og ikke sett dugg etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider