Spirit_of_åsen Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Noen som vet hva som gjøres? Vet jeg har sett senka hiace`r Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Vinkelsliper er et godt redskap til en slik jobb i enkelte miljøer.....men ikke like populært hos "onkel"...hehe.. Fra spøk til revolver...Du må nesten høre rundtom og se om det finnes senkesett til denne, men jeg har mine tvil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buford-T Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 På disse bilene er det vel torsjonsfjørnig framme var iallefall det på di gamle.. Da er det bare å skru på den største muttrene du finner sånn ca midt under bilen, og bak må du få tak i noen senkeklosser:) Var iallefall slik på den 90 modellen jeg titte under, men di kan vel ha gjort om på di nyere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Det er ihvertfall vanskelig å få 4x4 modellene noe særlig lavere pga av differ og aksler som sitter et halvt år nærmere bakken. Vi hadde en 2wd Hiace russebil engang med døde bladfjærer. Senken sin det. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg